200 סייעות בבת ים יקבלו לראשונה שי לחג: 500 שקל

"אנחנו מתקנים עוול ממושך", מסביר מחזיק תיק החינוך אלי יריב

פורסם בתאריך: 27.3.19 16:01

לקראת חג הפסח הוחלט לראשונה להעניק לסייעות שי לחג: 500 שקל יופקדו בחשבונן. מדובר בבשורה לכ-200 הסייעות בבת ים שעד כה לא קיבלו שי לחג. מדובר בסייעות בצהרונים בלבד ששייכות לחברה לתרבות פנאי וספורט, חברה בת של העירייה.



200 הסייעות הן בנוסף לכ-400 סייעות ששיכות לעירייה ו-200 נוספות שנמצאות במעמד של עובדות קבלן. הסייעות ששיכות לעירייה יצאו בתחילת השנה למאבק על תנאי העסקתן, ובמסגרת המאבק 65 סייעות הודיעו שהן חולות ו-50 גני ילדים בעיר לא נפתחו, כפי שפורסם כאן, ב"השקמה בת ים". הסייעות מחו בין השאר גם על כך שאינן מקבלות שי לחגים, שלא כמו כל עובדי העירייה. ואם לא די בכך, יצאו הסייעות למאבק נוסף, על מעמדן, בעקבות שני מקרי אלימות שהופנו כלפי שתי סייעות ואף השביתו את הגנים למשך שעה.

סייעות הצהרונים ששיכות לחברה לתרבות פנאי וספורט, אינן מקבלות שי לחג. כעת, במטרה לתקן את העוולה שנמשכה שנים, ביוזמת מ"מ וסגן ראש עיריית בת ים מי מחזיק את תיק החינוך, אלי יריב,  החולט כי בחודש הבא יופקדו לסייעות הצהרונים, שעד כה לא קיבלו שי לחג, 500 שקל בנוסף על משכורתן הקבועה. מ"מ וסגן ראש העיר אלי יריב, "אני שמח לבשר כי קרוב ל-200 סייעות אשר קופחו במהלך השנים, ולא קיבלו שי לחג הפסח, יקבלו השנה שי כמו כל עובד רשות מקומית במדינת ישראל. אנחנו מתקנים עוול ממושך".

"הסייעות עושות את העבודה הכי קשה ומגיע להן לקבל מתנה לחג, הן לא שונות מאף אחד", אומרת אורנה לוי, אמא שבנה לומד בצהרון ומי שתומכת באופן פומבי במחאת הסייעות, "הכסף הזה יעזור להן מאוד. הרי השכר שלהן לא גבוה. הן עושות עבודת קודש, וזו דרך מעולה להראות להן שמעריכים את עבודתן ולהגיד להן תודה".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שרה

    זה לא נכון. בנוגע להרבה סייעות גם כאלה שעובדות מעל 3 שנים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות