יודפת אפק-ארזי
יודפת אפק-ארזי

הוקפאה השביתה בגנים במחאה על האלימות: ממתינים לאפק-ארזי

מנכ"לית העירייה צפויה להיפגש עם יו"ר ועד העובדים, כדי לדון בנושא מקרי האלימות כפי הצוותים בגנים בעקבות מקרה האלימות שבו סייעת הותקפה ונזקקה לטיפול רפואי

פורסם בתאריך: 11.3.19 10:56

הסייעות והגננות התכוונו להשבית את הגנים בעקבות מקרה אלימות חמור מצד אם לילד נגד סייעת. הן אף קיבלו גיבוי מלא של יו"ר ועד עובדי עיריית בת ים, אבי עפיה. אלא שבעירייה ביקשו בשלב זה להמתין ולנסות למצוא פתרון ללא השבתת הגנים. נכון להיום (שני) הגנים לא הושבתו.



כפי שדווח כאן, ב"השקמה בת ים", ביום חמישי האחרון אירע מקרה אלימות קשה באחד הגנים בעיר. לטענת סייעת בגן היא הוכתה על ידי אחת האימהות ונזקקה לטיפול רפואי. גם המשטרה הוזעקה לגן בעקבות המקרה.

לאחר האירוע סייעות וגננות העלו את האפשרות שגני הילדים יושבו כאות מחאה על האלימות שמופנית כלפיהן. "אנחנו מתכוונות להשבית את הגנים במחאה על האלימות נגד הצוות", אמרה הבוקר סייעת מבת ים, "אנחנו לא שק חבטות. גם אנחנו אמהות לילדים, גם לנו יש בתים לחזור אליהם בסוף כל יום העבודה, לא ייתכן שנגיע פצועות, כאובות, מושפלות וחסרות אנרגיה לבתים שלנו".

אלא שבניגוד לעמדת הסייעות והגננות, בעירייה מנסים למנוע את השביתה המתוכננת, ומדגישים כי הצוותים בגני הילדים ייזכו למענה ולטיפול בבעיה. ראש העירייה אף שוחח עם הסייעת שהותקפה וגינה את המקרה. גם סגן מ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך אלי יריב, שוחח עם הסייעת וצוות הגן, והבטיח לטפל בנושא.

ביום שבו אירע המקרה, אמר יריב בתגובה ל"השקמה בת ים": "בעת כניסתי לתפקיד הודעתי באופן ברור שאני מתכוון לגלות אפס סובלנות לאלימות מכל סוג שהיא, לא של ילדים כלפי ילדים, לא של ילדים כלפי מורים, ובטח לא של הורים כלפי צוותי ההוראה וחינוך. הנחתי את מנהל אגף החינוך לטפל ביד קשה במקרה המצער אל מול הגורמים הרלוונטים כי אלימות".

מלבד ברוט ויריב, גם מנכ"לית העירייה, יודפת אפק-ארזי, מעורבת בנושא. היא פנתה לעפיה, וביקשה לתת מספר ימים חסד, שכן נכנסה לתפקידה רק לפני שבוע. בסופו של דבר, החליטו אפק-ארזי ועפיה לקיים פגישה בנושא בימים הקרובים, ולאחריה יוחלט האם להשבית את הגנים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות