תיכון חשמונאים בחר את מפלגת כחול לבן לראשות הממשלה (צילום: מורן בן זכאי)
תיכון חשמונאים בחר את מפלגת כחול לבן לראשות הממשלה (צילום: מורן בן זכאי)

תלמידי תיכון חשמונאים הצביעו: רוב לגנץ – ביבי במקום השני

בתום פאנל סוער שהתקיים בבית הספר, הצביעו התלמידים והפתיעו

פורסם בתאריך: 5.3.19 12:28

לקראת הבחירות לכנסת ולראשות ממשלת ישראל שיתקיימו ב-9 באפריל, נערכו בחירות בתיכון חשמונאים בעיר, שגילו כי התלמידים מעדיפים את גנץ על פני ביבי.



אתמול נערך פאנל בחירות בבית הספר, במהלכו התעמתו ח"כ אורן חזן ששובץ במקום לא ריאלי בליכוד ומתמודד מטעם "צומת" שהקים לתחייה, לבין קטי פיאסצקי-מורג, סגנית ראש עיריית בת ים, ששובצה גם היא במקום לא ריאלי ברשימת מרצ.

בתום הפאנל הסוער, שבו לקחו חלק גם נציג הליכוד ד"ר שלמה קרעי, משה אבוטבול מש"ס, עודד פורר מישראל ביתנו ואילן יצחק מכחול לבן, ניגשו 70 תלמידים להצביע. לאחר ספירת הקולות עלה כי 50 אחוז מהתלמידים תומכים במפלגת כחול לבן, שבראשה עומדים בני גנץ, יאיר לפיד, גבי אשכנזי ובוגי יעלון. הליכוד שבראשו עומד רה"מ בנימין נתניהו זכה ל-21.4 אחוז מקולות התלמידים.

מהתוצאות עלה נתון מפתיע: מפלגת זהות של משה פייגלין הגיעה למקום השלישי עם 10.7 אחוז מהקולות, למרות שלא נשלח לבית הספר אף נציג. גם ישראל ביתנו זכתה לתמיכת התלמידים עם שבעה אחוזים ולאחריה מרצ עם שלושה וחצי אחוזים, ככול הנראה בעקבות הופעתה של פיאסצקי-מורג מול התלמידים. לעומתה, חזן שדיבר בלהט מול התלמידים לא עבר את אחוז החסימה בחשמונאים.

מתיכון חשמונאים, נמסר: "אנו גאים בתלמידינו על מעורבותם ועל שיתוף הפעולה ומקווים, כי ישכילו לממש את זכותם לבחור את המנהיגים המתאימים לנהל את מדינתנו על הצד הטוב ביותר ולהצעידנו לקראת חברה ערכית. ומודים לכל נציגי המפלגות שהגיעו וכיבדו אותנו בנוכחותכם תוך מענה אמיתי לשאלותיהם של התלמידים ושיתוף פעולה נהדר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות