צילום ארכיון: קטי פיאסצקי-מורג בתיכון חשמונאים

עימות בין אורן חזן לבין קטי פיאסצקי מורג ב"חשמונאים". צפו:

חזן: "היא קשת הבנה והיא מסוכנת לציבור". פיאסצקי-מורג: "אני מקווה שהאירוע המביך הזה שנקרא אורן חזן לא יחזור לכנסת ישראל"

פורסם בתאריך: 4.3.19 12:50

בתיכון "חשמונאים" בבת ים, קיימו הבוקר (שני) פאנל בחירות, שהפך לעימות בין אורן חזן, שיתמודד לכנסת במסגרת מפלגת "צומת", לאחר שלא הצליח להשתבץ במקום ריאלי במפלגת הליכוד לבין סגנית ראש העירייה קטי פיאסצקי-מורג, שהתמודדה גם היא בפיימריז של מרצ והגיעה למקום ה-11, הלא ריאלי. הרקע: התבטאויותיו של חזן בעקבות נישואיהם של העיתונאית והמגישה לוסי אהריש והשחקן ומוזיקאי צחי הלוי.



בפאנל לקחו חלק פרט לחזן ולפיאסצקי-מורג, עודד פורר מישראל ביתנו, אילן יצחק מכחול לבן, משה אבוטבול מש"ס שלמה קרעי מהליכוד. הדיון סביב הנישואים של אהריש והלוי התעורר, לאחר שאחד התלמידים שאל את חזן, מדוע גינה את נישואיהם של השניים. חזן השיב כי "התבוללות היא סכנה אמיתית לאומה היהודית. אתם פותחים עיתון וחושבים לעצמכם איזה יופי, זה סיפור אהבה. אבל בקצב הזה אנחנו לא נהיה כאן".

פיאסצקי-מורג בוגרת תיכון חשמונאים בבת ים, התקשתה להתעלם מהדברים, ואמרה: "מאז שהיא הוקמה, מרצ היא היחידה שמדברת על זכויות הלהט"ב. אנשים פה, כמו אורן חזן, שנכנסים לאנשים לתחתונים ולחדר המיטות רוצים להגיד לאנשים פרטיים את מי לאהוב". לאחר מכן פנתה לתלמידים ואמרה: "אתם יכולים לאהוב את מי שאתם רוצים, ויבוא יום שתוכלו להתחתן עם מי שאתם רוצים, בלי שפוליטיקאים יתערבו לכם בעניינים שבלב", וזכתה למחיאות כפיים מצד התלמידים. בתגובה כינה אותה חזן "קשת הבנה", ורמז שאולי לא נכחה בכל השיעורים בבית הספר.

צפו בפאנל בבית הספר חשמונאים:

אבל זה לא היה העימות היחיד שאיתו נאלצה להתמודד פיאסצקי-מורג. "כשנכנסתי הבוקר לבית הספר, היה בחור נחמד שכבר הספיק לצעוק לי 'בת זונה שמאלנית'". היא סיפרה על התקרית לתלמידים והוסיפה: "זה שיח שלא ראוי להיות. אז מה אם אנחנו חושבים אחרת?".

לאחר שהסתיים הפאנל אמר חזן ל"השקמה בת ים": "אני עדיין קורא לא להתבולל וכשאני מדבר על דבר אחד, ועולה נציגה ממפלגת שרץ, סליחה, מרצ, ואומרת דברים הפוכים לגמרי אז כן, היא קשת הבנה והיא מסוכנת לציבור".

פיאסצקי-מורג, אמרה בתגובה לדברים: "אם הייתי קשת הבנה כנראה שלא הייתי מצליחה לסיים ולהיות בוגרת תיכון חשמונאים. אורן חזן אפילו לא הצליח לסיים את הפאנל המבורך שארגנו כאן, והיה אמור להיות חגיגה לדמוקרטיה".

"מתפקדי הליכוד אמרו את דברם, הם לא רוצים את אורן חזן בכנסת ואני מקווה שהאירוע המביך הזה שנקרא אורן חזן לא יחזור לכנסת ישראל", הוסיפה פיאסצקי-מורג, "החברים האחרים שהגיעו, שדעתי שונה משלהם, התנהגו בכבוד ובנועם. חבל שאדם כזה מגיע להופיע מול התלמידים, שהם עתיד מדינת ישראל, כשבאופן שיטתי הוא פוגע בנכים ובנשים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דורה

    כל הכבוד לקטי! מייצגת דמוקרטיה ובחירה חופשית לכולנו! כן ירבו פוליטיקאים כמוה שנלחמים עבור שיויון וצדק חברתי

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קטי העמידה את האדון המסית ו בנועם בתקיפות על מקומו. רואים מייד באיזה בית גדלה אמא שלה,אולגה פיאסקי עמיתה שלי-שתינו עוסיות שמאד אכפת לנו תי המדינה. והילדים הבינו את המסר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות