שבעה אופנועים הורדו מהכביש בעקבות מטרדי רעש בבן גוריון

במהלך פעילות האכיפה נתפס בן 17 נוהג ברכב ללא רישיון וללא ביטוח

פורסם בתאריך: 19.7.20 10:58

במהלך סוף השבוע האחרון נרשמו 64 דוחות תנועה, מתוכם 18 דוחות על עבירות מהירות. זאת במסגרת פעילות אכיפה משטרתית. עוד בסוף השבוע: נפסלו שלושה רישיונות נהיגה למשך 30 יום והנהגים זומנו לשימוע בפני קצין משטרה.

במהלך הפעילות נתפס ברחוב יוספטל בבת ים, בן 17 מעראבה שנהג ברכב כאשר הוא עצמו פסול לנהיגה וללא נהג מלווה. בנוסף התברר כי רשיון הרכב בו נהג אינו בתוקף מדצמבר 2019 וגם הביטוח אינו תקף. הקטין נחקר ביחידת הבוחנים של מחוז תל אביב, וזומן לבית משפט לתעבורה בבת ים לצורך הגשת כתב אישום נגדו בהליך מהיר.



כמו כן, בשדרות בן גוריון בבת ים התקיים מבצע אכיפה משולב עם פקחי השיטור העירוני, נגד עבירות המבוצעות על ידי רוכבי אופנועים, בעקבות מטרדי רעש שעליהם מתלוננים השכנים.

שבעה אופנועים הורדו מהכביש עקב ליקויי בטיחות ורעש. בנוסף, נרשם דוח תנועה על לוחית זיהוי לא תקינה ושישה דוחות איכות סביבה על עבירות רעש.

כזכור, תושבי בן גוריון סיפרו ל"השקמה בת ים" על מטרדי הרעש מדי לילה. "יש גם רכבים שעוברים פה ברעש מטורף כאילו בכוונה להעיר את כל הסביבה ולהפריע לנו את המנוחה. זה קורה כל לילה ובימים האחרונים גם בשעות המנוחה של הצהריים ואנחנו פשוט חסרי אונים", סיפרו התושבים.

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, התייחס למבצע האכיפה וכתב בדף הפייסבוק שלו כי "נמשיך בתקופה הקרובה לצאת למבצעים נקודתיים ליליים כדי לעצור את התופעה, שפוגעת באיכות החיים של תושבי בת ים ומסכנת חיים. במקביל, בכוונתי להתקין כבר בתקופה הקרובה פסי האטה לאורך שדרות בן גוריון כדי להאט את מהירות הנסיעה ולצמצם את המטרד".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. ציפי

    כל הכבוד…ישר כוח והמשיכו כך אולי עוד נצליח להפוך את העיר לעיר מתורבתת שאפשר לגדל בה ילדים ומשפחה בנורמה ?

  2. רחל לוי

    גם אצלנו ברחוב קרן קיימת זה קורה בשעות 2, 3 4 בלילה, קורע את הרחוב רעש אדיר של אופנוע ומעיר את הרחוב וזה קורה בתדירות כולל צפירות אמבולנסים כשהכביש ריק.
    סיוט!

  3. יהודית

    מה לגבי רוכבי האופנועים ברחוב החשמונאים?
    כל לילה הרעש שהם עושים
    ב1:00 בלילה ב2:00 בלילה ב3:00 בלילה
    הורס כל אפשרות לישון.

  4. כל הכבוד לשוטרים עבודה טובה

    רק בבן גוריון בכל העיר ובכוונה יש להם אגזוז לחץ להרעיש גם בלילה בשעות הקטנות של הלילה ובצהריים
    כל הכבוד לשוטרים !!!!!

  5. אריק

    לא רק בבן גוריון בכל העיר כולה הם מרעישים בכוונה ומקפיצים המשוגעים תשללו להם רשיונות וישר להית משוגעים מי צריך מיץ של זבל במדינה תתפסו גם מכוניות ששם מחבאים דברים ונוסעים בלילות במהירויות

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד למי שידו בדבר וסייע במניעת מטרד הרעש הנורא של אגזוזי הלחץ מהאופנועים.

  7. שיפרה

    איפה אתם עיריית בת ים, מה עם רחוב החשמונאים, יש פה נהגי אופנועים גם עם אגזוז שנשמע כמו טרקטור, וגם שעושים בכוונה כדי להעיר את השכנים בזה שהם שעות מניעים באמצע הלילה עד שהם מחליטים לצאת בכלל לכביש

    זה איפשהו באיזור שקרוב לשופרסל בחשמונאים, בחילה בין 1:00 ל2:00 תמיד עושים מלא רעש ומעירים אנשים.

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה ממשיך עדיין כל לילה בשתיים בלילה!!! ובן שתיים לארבע כאלו לעשות רעש בכוונה,נמאס מהם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות