קורונה
צילום: Tero Vesalainen / shutterstock.com

תושבי בן גוריון: "רצינו איכות חיים ולגור ליד הים אבל קיבלנו סיוט"

תושבים רבים מתלוננים על הרעש שבוקע ברחוב בן גוריון בשעות הלילה: "אנחנו חוששים לרדת למטה ולהעיר למטרידים ובמקום זה נשארים בבית מתוסכלים"

פורסם בתאריך: 8.7.20 11:16

"הלילות שלנו הפכו לסיוט מתמשך ולמרות הבטחות של העירייה לטפל בנושא אין לנו מה לעשות", כך אומרת תושבת רחוב בן גוריון בבת ים. היא לא לבד. רבים מתושבי הרחוב סובלים ממטרדי רעש בלילות. "אנחנו פשוט לא ישנים כל לילה, החל מחצות ועד השעות הקטנות של הלילה עוברות פה חבורות של נערים, מתגודדים, צועקים ועושים המון רעש. אם זה לא מספיק, יש גם רכבים שעוברים פה ברעש מטורף כאילו בכוונה להעיר את כל הסביבה ולהפריע לנו את המנוחה. זה קורה כל לילה ובימים האחרונים גם בשעות המנוחה של הצהריים ואנחנו פשוט חסרי אונים".



שכן אחר מספר, כי "אנחנו כבר חולים מזה. לא ישנים בלילה, לא ישנים ביום והחיים פה הפכו לסיוט. רצינו איכות חיים ולגור ליד הים, בפועל קיבלנו מטרד ורעש בכל שעות היום. זה פשוט מצב של חוסר אונים משווע שאין לנו מה לעשות נגדו. אנחנו חוששים לרדת למטה ולהעיר למטרידים כי מי יודע מה תהיה התוצאה של זה ובמקום זה אנחנו נשארים בבית מתוסכלים בלי שינה ובלי מענה".

מעיריית בת ים נמסר: "העירייה באמצעות השיטור העירוני ובשיתוף משטרת ישראל נותנות מענה שוטף בטיפול בתלונות במטרדי רעש. במקרה המדובר לא דווח המקרה בזמן האמת, ולכן פקחי העירייה לא יכלו לטפל באירוע שלא ידעו על קיומו. בכל מקרה של הפרעה לשעות המנוחה, התושבים מוזמנים לפנות בזמן אמת למוקד העירוני או למשטרה ולמקום יגיע צוות שיטפל במפגע הרעש".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בדיוק כך !!! הסבל הוא רב !!! ואם נזעיק את המשטרה הם יגיעו לאחר שהחבר'ה הללו עוזבים את המקום ….

  2. אני

    שקרנים בעירייה .לא מטפלים במטרדי רעש. מבקשים להתקשר למשטרה וגם הם לא עושים כלום.

  3. תושב מאוכזב

    תגובת העירייה רחוקה מהאמת, הם לא מטפלים בבעיות רעש רק מפנים למשטרה אולם האירועים סאן משמיע מוזיקה בעוצמה מטורפת עד השעות הקטנות של הלילה והעירייה לא עושה כלום בנידון

  4. בהצלחה

    לא לצלצל לעירייה רק למשטרה כולל תיעוד של הצעקות והרעש והם יפטרו את הבעיה המתמשכת

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות