אישום: ביתר את גופת בת זוגו והטמין איברים בפח האשפה בבניין בבת ים

הוגש כתב אישום נגד איגור צ'פיקוב הנאשם ברצח בנסיבות מחמירות של בת זוגו טטיאנה חייקין

פורסם בתאריך: 21.5.20 10:02

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד איגור צ'פיקוב על רצח בנסיבות מחמירות של בת זוגו טטיאנה חייקין ז"ל מבת ים.

לפני כשלושה שבועות נרצחה חייקין באכזריות. על פי כתב האישום שהוגש נגד בן זוגה, איגור צ'פיקוב, בן 54 מבת ים, הוא ביתר את גופתה לאחר הרצח.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד קלאודיה בילנקה, בין ליל שישי, 1 במאי, לבין בוקר שבת 2 במאי, גרם הנאשם בכוונה תחילה למותה של  בת זוגו, טטיאנה חייקין ז"ל באופן שאינו ידוע במדויק. עוד עולה כי הוא בין היתר דקר אותה באמצעות סכין, דקירה אחת לפחות בחזה. בנוסף מצוין בכתב האישום כי לאחר שחייקין נפטרה, ביתר הנאשם את גופתה, השחית חלק מאבריה, והשליך חלקים מגופתה לפח בחדר אשפה בבניין בו התגוררו השניים, ברחוב יוספטל בבת ים. זאת, בכוונה להעלים ראיות ולשבש מהלכי משפט.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד בילנקה: "מעשיו הנפשעים, מעוררי הפלצות של המשיב –  רצח המנוחה בת זוגו, ובהמשך לכך, התעללות מתמשכת בגופתה, השחתת חלקים מאיבריה, ביתור הגופה והשלכת חלקים ממנה לפח האשפה בכוונה לטשטש את עקבות מעשיו – מלמדים כאלף עדים על מסוכנותו המופלגת של המשיב".

בנוסף לכתב האישום הפרקליטות הגישה בקשה למעצר עד תום ההליכים ובקשה לאיסור פרסום של חלקים מכתב האישום.

כתב האישום הוגש ימים ספורים לאחר שחייקין הובאה לקבורה בעיר הולדתה ללבוב שבאוקריאנה. זאת, לאחר מבצע גיוס כספים שיזמה והובילה יו"ר מועצת העיר ומחזיקת תיק מעמד האישה קטי פיאסצקי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות