זר לטטיאנה
זר לטטיאנה

הסתיימה חקירת הרצח ביום שבו נשלחת גופת טטיאנה חיינקין לקבורה

היום הגיעו מספר נשים לשדה התעופה כדי חלוק כבוד אחרון לתושבת בת ים שנרצחה באכזריות. במקביל הוגשה הצהרת תובע נגד בן הזוג שהתקשר למשטרה בערב הרצח, אך חזר בו מהודאתו

פורסם בתאריך: 17.5.20 10:23

לאחר מבצע שאותו הובילה ויזמה יו"ר מועצת העיר ומחזיקת תיק מעמד האישה קטי פיאסצקי, תוטס היום (ראשון) גופתה של טטיאנה חייקין שנרצחה בבת ים לקבורה בעיר הולדתה ללבוב שבאוקריאנה. פיאסקי ונשים נוספות התייצבו הבוקר בשדה התעופה וחלקו כבוד אחרון לחייקין שנרצחה באכזריות על ידי בן זוגה.

במקביל, בדיוק באותה השעה, הודיעה משטרת מרחב איילון כי סיימה את חקירת רצח וכי היום תוגש הצהרת תובע לבית משפט השלום בתל אביב, נגד איגור צ'פיקוב, בן 54, בגין רצח בת זוגתו טטיאנה חייקין, בת 50 במותה. כמו כן, תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

לפני שבועיים אירע הרצח המזעזע. בשעות הערב התקשר צ'פיקוב למוקד 100 של המשטרה מספר פעמים, דיווח כי הרג את בת זוגו, ומסר למשטרה מספר כתובות. תוך זמן קצר הצליחו כוחות משטרה לאתר את החשוד בדירת בני הזוג שברחוב יוספטל בבת ים. שם גם נמצאה גופתה של חייקין כשעליה סימני אלימות קשים.



החשוד, איגור צ'פיקוב נעצר וכוחות משטרה רבים וביניהם מעבדה ניידת של הזיהוי הפלילי וגורמים מקצועיים החלו מיד במלאכת איסוף ראיות מהזירה ותחקור עדים. מתברר כי על אף שבשיחות הטלפון למוקד המשטרה הודה החשוד בביצוע הרצח, בהמשך חזר בו מהודאתו, הכחיש את מעורבותו ברצח ומסר לחוקריו מספר גרסאות.

פיענוח המקרה הוטל על צוות חקירה מיוחד של משטרה מרחב איילון, בליווי פרקליטות מחוז תל אביב. במסגרת החקירה שנמשכה שבועיים גובשה תשתית ראייתית נגד החשוד בגין רצח.



תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות