רגע לפני הטסת הגופה לקבורה: חולקים לטטיאנה חיינקין כבוד אחרון

רבים מתכוונים להתייצב בשדה התעופה לקראת הטסת גופתה של טטיאנה חיינקין, שנרצחה באכזריות על ידי בן זוגה, לקבורה בעיר הולדתה  

פורסם בתאריך: 15.5.20 11:03

ביום ראשון בשעה 16:00 אחר הצהרים תצא גופתה של שטטיאנה חייקין מתל אביב ותוטס ללבוב שבאוקריאנה, שם תקבר בבית הקברות לצד קבר סבתה שגידלה אותה.

כשבועיים לאחר שסערה הארץ והעיר בת ים על הרצח האכזרי של חייקין על ידי בן זוגה, שהורשע בעבר בעבירות אלימות קשות נגדה, תובא חייקין למנוחות.

מי שדאגה שחייקין תקבר בעיר הולדתה זו יו"ר מועצת העיר בת ים קטי פיאסצקי, מחזיקת תיק מעמד האישה. היא גם מתכוונת להגיע לשדה התעופה יחד עם אנשים נוספים, ולחלוק לחייקין כבוד אחרון לפני גופתה מוטסת לקבורה. בהודעה שפרסמה היום ציינה פיאסצקי: "שותפות ושותפים לדרך, עברנו שבועיים מטלטלים אחרי הירצחה של טטיאנה חייקין ז"ל. המסע המטורף שלנו מגיע אל סופו. ביום ראשון תוטס טטיאנה למולדתה ולחיק משפחתה. אנחנו נחלוק לה את הכבוד האחרון שמגיע לה ביום ראשון, בשעה 09:00 בבוקר בשדה בתעופה".



"אחרי הרצח הבנתי שהיא הייתה לבד בארץ", מספרת פיאסצקי, "למעט חברות בודדות, שגם הקשר לא היה חזק במיוחד. בן זוגה פשוט סגר אותה ולא נתן לה רגע של עצמאות. היא הייתה בודדה לחלוטין ולא מרצון, מבירורים שערכתי מול המשטרה להבין איפה היא נקברת ומתי, הבנתי שבגלל שהיא הייתה כאן לבד, אף אחד לא ביקש לקבור אותה. היא הייתה יכולה להישאר באבו כביר חודשים, עד שמישהו ידרוש את הגופה".

חברותיה של חייקין הצליחו לאתר את משפחתה בלבוב, אולם לשם כך היו החברות זקוקות לכסף. פיאסצקי יצאה בקמפיין לגיוס הכסף. "היא הייתה כל כך לבד בארץ, ולא יכולתי לחשוב על האפשרות שהיא תיקבר כאן לבד. בלי שורשים ושאף אחד לא יבוא לבקר את קברה", אומרת פיאסצקי, "יצאתי בקמפיין מימון המונים, ולשמחתי הצלחתי לגייס יותר מ-20 אלף שקל בתוך 16 שעות. אבל השארתי את גיוס הכספים פתוח עד לסוף החודש. אנשים יכולים לתרום והכסף יעבור למקלט לנשים מוכות".

"אני עם דמעות בעיניים על גיוס הכסף, אנשים שאף אחד מהם לא הכיר את טטיאנה תרמו לה לאחר מותה", היא מוסיפה, "היא לא קיבלה אהבה בחייה אבל לאחר מותה היא זכתה לכך. גם משרד הרווחה יצר איתי קשר והעביר לנו 5,000 שקל".

פיאסצקי בסיום פונה לתושבים ואומרת: "תקשיבו מה קורה מסביבכם, תפתחו עיניים ואוזניים, תתקשרו למשטרה, אל תתביישו ואולי תצליחו למנוע את המקרה הבא ולהציל חיים. גם אנחנו ברמה המוניציפלית נפעל לכך. השינוי מתחיל מחינוך ושוויון ונפעל יחד עם הנהלת העיר להכניס זאת לתוכנית הלימודים".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות