צילום אילוסטרציה

כתב אישום: חיפש בגוגל "איך להרוג את אחי" ודקר אותו בשנתו

הפרקליטות הגישה הבוקר כתב אישום נגד תושב בת ים הנאשם ברצח אחיו. כך בוצע הרצח בדירת האחים בשעה שהתארחו בה תיירות:

פורסם בתאריך: 2.1.20 13:14

הפרקליטות הגישה הבוקר (חמישי) כתב אישום חמור נגד מיכאל ניקולקין בגין רצח בנסיבות מחמירות של אחיו יבגני קליינמן, לבית המשפט המחוזי בתל אביב. על פי המתואר בכתב האישום בין האחים שררה מערכת יחסים קשה ומורכבת. זאת, כפי שפורסם כאן, ב"השקמה בת ים".

זמן קצר לפני הגשת כתב האישום שוחחה עם "השקמה בת ים" אמם של שני האחים, שסיפרה כי היא נרגשת מהערב שיתקיים לזכרו של בנה המנוח, במטרה לגייס כספים שיסייעו לה, כפי שפורסם כאן.



על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד פנינה לוי, המנוח הוא אחיו למחצה של הנאשם. שני האחים התגוררו יחד בדירה בבת ים, שבה אירחו תיירים תמורת דמי שכירות, גם בבוקר הרצח. בין הנאשם לאחיו המנוח שררה מערכת יחסים מעורערת והם הרבו לריב ביניהם, ובמהלך המריבות עזב הנאשם את ביתם מספר פעמים.

עוד מתואר בכתב האישום כי לפני כשלושה שבועות, קרוב לחצות, המנוח פנה לישון במיטתו שבסלון הדירה. לאחר מספר שעות, סמוך לשעה שש בבוקר חיפש הנאשם במכשיר הטלפון שלו דרכים אפשריות להביא למותו של אחיו. הנאשם הקליד בשורת החיפוש חיפוש "איך להרוג אח (לא בהומור)". נכנס לפורומים המדריכים את המשתמשים כיצד לבצע המתה בדרכים שונות, לרבות באמצעות "עריפת ראש בעת שנתו של הנרצח", כך על פי כתב האישום.

עוד מתאר כתב האישום כי לאחר מכן, ולאחר שהתגבשה החלטתו של הנאשם להמית את המנוח, הוא סכין בעלת להב באורך 30 ס"מ מהמגירה במטבח. הנאשם ניגש למיטתו של המנוח שישן אותה העת, הניף ונעץ את הסכין את הסכין בחוזקה בחזהו של המנוח, דקירה יחידה.

המנוח התרומם בבהלה, נשנק מכאב, צעק "אמבולנס" והתמוטט. הנאשם, שהותיר את הסכין נעוצה בחזהו של המנוח, נכנס לחדר השינה של התיירות שהיו באותה העת בדירה, העיר אותן משנתן ואמר להן "זהו הרגתי את אחי.. אבל תכננתי הכל".

התיירות, שנבהלו מדבריו של הנאשם מהדירה, נמלטו מהדירה. מספר דקות לאחר שעזבו התיירות את הדירה עזב הנאשם גם הוא את הדירה כשהוא מותיר את המנוח מתבוסס בדמו על רצפת הסלון. הנאשם נמלט לחדרו במלונית בבת ים ששכר מבעוד מועד. כתוצאה ממעשי הנאשם ומהדקירה הקטלנית נקבע מותו של המנוח בדירה.

רק כשש שעות לאחר הרצח שהן שהה הנאשם במלונית בבת ים הוא ביקש להסגיר עצמו למשטרה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות