זירת הרצח בבת ים
זירת הרצח בבת ים. צילום: מד"א

מכריו של החשוד ברצח אחיו: "הוא בחור עדין ואחראי. לא ברור מה היה שם"

חשיפת שמו של הצעיר בן ה-24 מבת ים מישה ניקולקין, שנעצר אתמול בחשד לרצח אחיו הגדול, הפתיעה מאוד את מכריו בעיר: "קשה לעכל. הייתי בטוחה דווקא שהאח הגדול ביצע את המעשה"

פורסם בתאריך: 17.12.19 17:26

חשיפת שמו של הצעיר בן ה-24 מבת ים, מישה ניקולקין, שנעצר אתמול בחשד לרצח אחיו הגדול, הפתיעה מאוד את מכריו בעיר. לטענתם מדובר בצעיר עדין ואחראי שטיפל ודאג לאחיו והם הופתעו מאוד לשמוע כי הוא זה שחשוד ברצח.



כפי שפורסם כאן ב"השקמה בת ים", אתמול (שני) נמצאה גופת גבר כבן 40 בדירתו בבן גוריון בבת ים, לאחר שאחיו הצעיר התקשר למשטרה וסיפר: "רצחתי את אחי". האח הצעיר נעצר בחשד לרצח ואמש נשלח להסתכלות פסיכיאטרית, לאחר שככל הנראה ניסה לשים קץ לחייו.

האח החשוד במעשה הוא מיכאל (מישה) ניקולקין. הוא התגורר יחד עם אחיו שנרצח בדירה ברחוב בן גוריון בבת ים. שני האחים גם עבדו יחד בכמה בתי עסק בטיילת בת ים. מכרים של שני האחים מספרים כי מדובר באדם עדין ואחראי והופתעו מאוד לשמוע כי הוא חשוד ברצח. לדבריהם, הוא היה האחראי מבין שניהם שדאג כל העת לאחיו.

ליאת מור, שעבדה בעבר עם החשוד בבית קפה בבת ים, סיפרה ל"השקמה בת ים" כי "מישה בן אדם ממש עדין, הכי נחמד ומכבד בעולם. תמיד היה שמח ובחיים לא ראיתי אפילו קצת כועס הוא היה הברמן והלקוחות אהבו אותו". מור הוסיפה כי החשוד גר עם אחיו מעל בית הקפה שבו עבד יחד עמה.

לדברי בעלי מסעדה אחרת בטיילת בת ים, שהעסיק את שני האחים לפני כשנה, החשוד היה "אדם אחראי, ילד טוב. דווקא האח הגדול לא היה יציב, והאח הקטן היה דואג לו ותמיד היה מגן עליו וכנראה שהוא נדפק מזה, כי זה הרס לו את החיים".

מכרה נוספת של שני האחים אמרה על האח החשוד, "הוא ילד מדהים, אני לא מעכלת את זה. ברגע ששמעתי שמדובר באחים, הייתי בטוחה שהאח הגדול ביצע את המעשה. משהו לא הגיוני, אני בטוחה שדברים יתבהרו בהמשך".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות