גניבת קלנועית
תיעוד ממצלמות האבטחה

תופעה מטרידה: מי גונב את הקלנועיות מקשישים בבת ים?

גל גניבות של קלנועיות בבת ים: "מי שגונב מקשישים את התחליף שלהם לרגליים - צריך לשבת בכלא"

פורסם בתאריך: 5.12.19 16:22

מי עומד מאחורי גניבת הקלנועיות של הקשישים בבת ים? לאחרונה דווח כאן ב"השקמה בת ים" על כמה מקרים של גניבת קלנועיות מתושבים בעיר. לפני כשבוע וחצי דווח על קלנועית שנגנבה מקשיש תושב העיר ואותרה לבסוף בעקבות דיווח של אלמוני, אולם כעת נראה כי מדובר בתופעה הרבה יותר רחבה של גל גניבות ממוקדות בעיר.



אתמול (רביעי) פרסמה עיריית בת ים בדף הפייסבוק הרשמי שלה פוסט עם תמונת קלנועית שנמצאה ברחוב כצנלסון 68 והודיעה כי היא מחפשת אחר הבעלים.  בפוסט נכתב "קלנועית היא לא עוד כלי רכב, וכנראה שהיא שייכת לאדם המתקשה בהליכה. הקלנועית היא לא רק רכושו, אלה כנראה גם הדרך היחידה שלנו לנוע ממקום למקום".

מיד עם פרסום הפוסט החלו להגיע תגובות רבות מצד אנשים שסיפרו על מקרים דומים של גניבת קלנועית, שהותירה אותם חסרי אונים. אחת מהם כתבה: "ב-30 באוקטובר נגנבה הקלנועית של אמי. הגשנו תלונה במשטרה ופנו אליי עוד ארבעה אנשים שגם להם גנבו קלנועיות. המשטרה סגרה את התיק ואף אחד לא עושה כלום".

גולשים אחרים סיפרו כי הקלנועית שבתמונה דומה לזו שנגנבה מהם, וכך, נחשפה התמונה האמיתית, לפיה אין מדובר באירוע חריג, אלה בשורת גניבות מטרידות במיוחד.

"גנבו לאבא שלי את הקלנועית ביום שבת, ומאז הוא בדיכאון", סיפר אבי סופר, ״הוא בן 90, ומתקשה להתנייד בכוחות עצמו. מי שגונב מקשישים את התחליף שלהם לרגליים צריך לשבת בכלא".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות