גניבת קלנועית
תיעוד ממצלמות האבטחה

מי גנב את הקלנועית של חולת הסרטן מבת ים? צפו בתיעוד מצלמות האבטחה

"לקחו את הרגליים שלה", אומרת בתה של סוזי נחייסי בת ה-68 ופונה לגנבים: "לא נוותר עד שתחזירו את הקלנועית של אמא"

פורסם בתאריך: 4.11.19 16:54

בערב רביעי האחרון הגיעו שלושה חשודים לחניון ביתה של חולת הסרטן סוזי נחייסי ברחוב התחיה בבת ים וגנבו את הקלנועית שעמה היא מתניידת בשנים האחרונות. בתיעוד מצלמות האבטחה ניתן לראות בבירור את החשודים, נוסעים עם הקלנועית ובורחים מהמקום.



"הם לקחו את הרגליים שלה", אומרת פנינה, בתה של סוזי, המתמודדת בשנים האחרונות עם מחלת הסרטן בגרון. "מאז שאובחנה לפני כחמש שנים, מצבה של אמה החל להידרדר" מספרת פנינה. "היא כבר לא הייתה מסוגלת ללכת ברגל והעצמאות שלה נפגעה".

בעקבות ההידרדרות במצבה הבריאותי של סוזי, בני המשפחה החליטו לקנות לה קלנועית, כדי להקל על ההתניידות שלה. "בשלוש השנים האחרונות, הקלנועית החזיקה אותה בחיים", מספרת פנינה. "היא יכלה לצאת ולטייל מבלי להיות תלויה באף אחד, לעשות קניות לבד ולחיות חיים עצמאיים עד כמה שאפשר".

המשפחה הגישה מיד תלונה במשטרה ומסרה את צילומי האבטחה המתעדים את הגנבה. "בתיעוד אפשר לראות שהכל מתוכנן מראש", מתארת פנינה. "אדם אחד הגיע והכין את הקרקע לגניבה, כשהוא זורק  את הכיסוי של הקלנועית, ולאחר מכן מגיעים שני בחורים, ונוסעים עם הקלנועית מהמקום. זה נראה כמו גנבים מקצוענים שיודעים מה הם עושים", מוסיפה פנינה.

סוזי נחייסי. צילום: באדיבות המשפחה

למרות תיעוד הגניבה, במשטרה אמרו לבני המשפחה כי הסיכויים למציאת הקלנועית קלושים. אך פנינה מבהירה כי הם לא מתכוונים לוותר ויעשו הכל כדי למצוא את הגנבים.

"אמא שלי נשברה. קשה לראות אותה בימים האלה ללא הקלנועית שכה חשובה עבורה", אמרה. "מצב הרוח שלה שבור, היא בקושי רוצה לצאת מהבית ועכשיו היא תלויה בנו בכל דבר וזה מאוד מכביד עליה כי היא לא רוצה להיות תלויה באף אחד.

"הקלנועית עלתה לנו 20 אלף שקלים, שזה סכום לא מבוטל בכלל", מציינת פנינה. "אנחנו לא נוותר, שהגנבים ידעו שיש כאן משפחה חזקה שתלך עד הסוף.

"עדיף לגנבים האלה להחזיר את הקלנועית, לשים אותה מתחת לבית ולעזוב. כי אנחנו לא נעזוב ולא נוותר עד שיחזירו את הקלנועית האהובה של אמא שלי", הדגישה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דפנה פנחסוב

    תתביישו לכם גנבים קטנים ופשוטים לגנוב לאישה חולת סרטן שזה הרגליים שלה עצוב לי מאוד חובה לשים אזעקה או איתוראן חבל כואב לי מאוד הלוואי בשורות טובות

  2. מרים

    גם לי גנבו את הקלנועית מאותו הרחוב
    לפני 5 שנים…. אולי אלו אותם האנשים שגנבו את שלך

  3. סוזאן חולון

    אנשים נהיו אכזריים. יד לתפוש ותם ולהכות אותם שיהיו נכים ואז נראה את התחנונים שלהם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות