חדש על המדף

פורסם בתאריך: 24.6.22 19:12

אסם-נסטלה, מחזירה לקראת הקיץ את פופקו – פופקורן במבה, חטיף פופקורן בציפוי בטעם המוכר והאהוב של במבה. השילוב בין הפופקורן שמתפצח בפה לציפוי העשיר בטעם במבה יוצר חטיף מתוק-מלוח וחווית אכילה מרגשת ומהנה במיוחד.

זיתא משיקה את סדרת השקשוקות. 4 מוצרים בטעמים ייחודיים עם תוספות מיוחדות: שקשוקה עם חצילים צלויים, שקשוקה עם קוביות ארטישוק, שקשוקה ירוקה עם תרד וזוקיני, לצד שקשוקה קלאסית עם פלפלים צלויים.השקשוקות של זיתא מיוצרות מחומרי גלם איכותיים, במרקם עשיר בירקות ובטעם ביתי נפלא, על בסיס שמן זית כתית מעולה, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא חומרי טעם ריח.

לכבוד הקיץ, ויסוצקי מרחיבה את מגוון החליטות המרעננות עם חליטה חדשה למשקה קר בטעם אפרסק, הפרי הקייצי האהוב, במהדורה מוגבלת. תהליך ההכנה פשוט וקצר:  1/3 מים חמים ותיון מסדרת החליטות של ויסוצקי (או כמה תיונים אם רוצים להכין קנקן ולארח), 1/3 קרח ו1/3 מים קרים – ויש משקה מרווה, מרענן ומצנן לימי הקיץ הלוהטים של ישראל.

רשת הגלידריות לג'נדה מרעננת עם תחילת הקיץ בטעמים מפתיעים במיוחד: גלידת פנינים שחורות, גלידת אגוזי מקדמיה והלהיט, הטעם המושלם שהפך להיסטרייה – פיסטוק קראנץ'.

גלידת שטראוס יוצאת בסדרת פיינטים חדשה בשיתוף מותג השוקולד "קליק. בסדרה: שוקולד לבן קרם עוגיות: גלידת שמנת בטעם שוקולד לבן עם ריפל בטעם קרם עוגיות בתוספת כדורים פריכים בציפוי שוקולד חלב ושוקולד לבן, וניל קרמל מלוח: גלידת שמנת בטעם וניל עם ריפל בטעם קרמל מלוח בתוספת כדורים פריכים בציפוי שוקולד חלב, שוקולד בננה: גלידת שמנת בטעם שוקולד עם ריפל בטעם בננה בתוספת כדורים פריכים בציפוי שוקולד לבן.

 

 

חטיף הגבינה הקראנצ'י, צ'יטוס, משיק טעם חדש המצטרף למגוון המוצרים הקיים של חטיפי המותג: צ'יטוס בטעם צ'דר חלפיניו.. מדובר באחד הטעמים האייקוניים בחו"ל וכעת הוא מגיע גם לישראל.

שוקולית, משיקה מהדורת קיץ מיוחדת ומוגבלת הכוללת שני טעמים חדשים למשקה הישראלי המוכר והאהוב: שוקולית בטעם טופי קרמל ושוקולית בטעם נוגט. זה הגיוון הראשון מזה כמעט עשור לטעם המשקה המוכר.

מותג השוקולד Snickers בפעילות משותפת עם אפליקציית Spotify. רוכשים Snickers (חטיף בודד או מאגדת), סורקים את ה- QR קוד ובוחרים פלייליסט מותאם אישית: "אתה לא עצמך כשאתה רעב".

איטליאנו אחזקות מציעה את המרענן הרשמי של הקיץ: Skinny Beer Lager – בירה לאגר איכותית ללא גלוטן עם 89 קלוריות ו-4% אלכוהול בלבד.כחלק מטרנד הבריאות העולמי, בירה סקיני נותנת מענה לצרכנים אשר חיים אורח חיים בריא ומעוניינים ליהנות מבירה איכותית וטעימה עם ערך קלורי נמוך (כ-35% פחות קלוריות מבירה לאגר אחרת) ואחוזי אלכוהול נמוכים בהשוואה לבירות אחרות.

 PUPA ממשיכה לחדש עם קולקציית שפתונים חדשה הנכנסת למגוון המוצרים העשיר של פופה עם שפתוני PUPA VAMP!  המציגה  16 גוונים יפהפיים עם פיגמנט עוצמתי ועז ואפקט נפח לשפתיים. השפתון החדש PUPA VAMP!   מתהדר במרקם עשיר במיוחד המועשר במרכיב פעיל המעניק נפח לשפתיים. הצבע הטהור והחזק בולט באחידותו כבר מהמריחה הראשונה. השפתון  עוטף את השפתיים ומעניק להן גימור זוהר וחושני.

מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש-פוזה, מרחיב את סדרת מוצרי הגנה מהשמש  אנתליוס ומשיק: קרם ג'ל לפנים להגנה מהשמש עם SPF50+ להפחתת מראה ברק בעור.המוצר החדש מהווה פתרון מושלם לעור שמן הנוטה לפצעונים בעונת הקיץ, מפחית מראה ברק בעור באופן מיידי ומעניק לעור גימור מאט.

 

 הבושם  Her Eau de Toiletteשל ברברי, הוא הניחוח המודרני עם הרוח החופשית לנשים. הבושם הוא הפרק האחרון של Burberry Her story, ומצטיין בניחוח פריחת אדמוניות, המשתלב עם תווי אגס ירוק רעננים, מחוזק עם ניחוחות יערה וורדים, ומרוכך על ידי תווי בסיס עציים.העיצוב הרענן בירוק פיסטוק מביע את אופיו הספונטאני והתוסס של הבושם של הברברי.

חברת הקוסמטיקה GIGI, משיקה לקראת הקיץ תרסיס להגנה מלאה מהשמש SPF50, המכיל דור חדש של מסנני קרינה בשילוב קומפלקס חומרים פעילים ומיועד לעור הפנים והגוף. התרסיס מתווסף לסדרת תכשירי ההגנה SUN CARE UVA / UVB.

חברת פלפוט משיקה קולקציית ביוטי ייחודית "סטיילוש גלאם" לקיץ הכוללת קרם הגנה, שפתונים, קרמי גוף ועוד והכל בניחוחות של קיץ ובינהם: ספריי הגנה GLAM נגד השמש, שקוף ומנצנץ, בניחוח קוקוס מתקתק או אבטיח מתקתק, 30SPF

עידן חדש נפתח בתחום הטיפוח בישראל.Ziaja (ז'איה) – מותג טיפוח העור המוביל בפולין, נוחת סוף סוף בישראל. בשלב הראשון יושקו 10 מוצרים  מסדרת הדגל המפורסמת המבוססת על חלב עיזים Goat's milk  ובהם: קרם פנים ליום , קרם עיניים, ניקוי פנים, קרם ידיים וציפורניים, חמאת גוף חלב עיזים, סרום, תרחיץ ג'ל פנים, פילינג פנים  וצוואר ומיקרו פילינג לפנים.

"ויטמינס – מוצרי שיער מתקדמים" מובילה מהלך חדשני בעולם התלתלים והמתולתלות עם סדרה שטרם נראתה כמותה, סדרת "סילק קרטין וביוטין לתלתלים" עם מוצרים לתלתלים מושלמים. בסדרה קרם להורדת נפח, קרם גלייז, מסכת שיער, באנג'י קרם להברקה ועיגול תלתל, שמפו, מרכך, סרום ועוד.

חברת כצט מציעה ג'ל סיכוך עדין של מותג פמינה, המשלב בין רכיבי הסיליקון למים. הג'ל מתאים להגברת הלחות והנוחות בעת קיום יחסי מין ומתאים לשימוש יומיומי. הוא בטוח לשימוש עם קונדום, נשטף בקלות, אינו מכיל בושם, אינו שומני ואינו מכתים, מתאים לחומציות הטבעית של העור ונוח לשימוש. הוא מכיל שילוב המסככים יעיל המורכב ממים, גליצרין וסיליקון רפואי.

מותג נעלי הריצה המוביל, HOKA, משיק קולקציה חדשה של נעלי שטח וטיולים בעיצוב האוברסייז המפורסם, עם הנוחות, משקל נמוך ואחיזת שטח אולטימטיבית.רצים, הלכים ומטיילים חובבנים, ועד למקצוענים והתחרותיים, בטיפוס אנכי, ריצת שטח ואולטרה מרתון, על סלעים ואבנים, בין מכשולים או במים: כל מה שחשוב לדעת על קולקציית השטח-טיולים החדשה של מותג הספורט המוביל בעולם.

בין הדגמים המובילים: 

SPEEDGOAT– נעלי השטח המפורסמות של HOKA שהפכו לאגדה, עטורות פרסים בינלאומיים ומיועדות לריצה בכל שטח ושביל. משמעות השם "SPEED-GOAT" הוא עז הרים מהירה.

 ATR 6 – נעל שטח – כביש דו שימושית קלה, ניטרלית, דינמית ומהירה, פורצת דרך בחידושים, ביכולת בלימת זעזועים, ובתמיכה מתאימה לרצים הזקוקים לנעל ורסטילית לתנועה ללא מגבלה בכל תוואי שטח. הנעל מתאימה לריצות נפח, טמפו ואימונים בכל סוגי הקרקע, סלעים, אבנים, כורכר, שדות, חול, בוץ, מעברי מים וכביש.


ANACAPA MID GTX + ANACAPA LOW GTX  – 
צמד נעלי הטיולים החדשניות מסדרת ANACAPA  מגיעות בשני דגמים: בגזרה גבוהה ונמוכה, וזאת על מנת לאפשר התאמה מרבית לנועל והעדפתו בהתאמה לכל סוגי הטיולים. הנעליים מצוידות בסוליית HOKA קלאסית שתעניק לכם שיכוך גבוה מאוד והחזר אנרגטי משמעותי,

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות