הפריטים שנתפסו אצל כייסי הקשישים. צילום דוברות המשטרה
הפריטים שנתפסו אצל כייסי הקשישים. צילום דוברות המשטרה

תושב בת-ים נתפס על חם: כייס קשישים בתחבורה ציבורית

בלשי משטרה הצליחו לעצור מספר חשודים שכייסו קשישים באוטובוסים במספר ערים בארץ. המשטרה: "הם בחרו בקשישים כאוכלוסייה מוחלשת, שקל לגנוב ממנה ונוהגת לרשום את הקוד הסודי בצמוד לכרטיס האשראי"

פורסם בתאריך: 14.6.23 10:02

המשטרה עצרה תושב חולון ותושב בת-ים לאחר שניצפו מכייסים קשישים באוטובוסים בתל אביב. זהו מעצר נוסף בפרשה הזו של פגיעה בקשישים. בשבוע שעבר נעצרו על ידי בלשי היחידה ללחימה בפשיעה ציון של מחוז ירושלים שני חשודים, גבר ואשה תושבי תל אביב, ומעצרם הוארך בבית המשפט לטובת פעולות החקירה. מדובר בפרשה הנחקרת בכמה ערים בארץ. אתמול, שלישי, עצרו בלשים שני חשודים נוספים בשעת מעשה במהלך פעילות סמויה בעיר תל אביב.

במהלך פעילות סמויה שערכו הבשלים הם הבחינו בשניים, תושב חולון (45) ותושב בת-ים (55), שהגיעו יחדיו לתל אביב שם עלו לאוטובוסים ציבוריים במטרה לבצע את מזימתם. במהלך פעילות הבלשים, נצפו החשודים מכייסים שני קשישים, תוך שגנבו מרשותם מכשיר טלפון נייד ואת ארנקו של אחד הקשישים.

בעקבות מעשיהם, עצרו הבלשים את החשודים, ובחיפוש נתפסו ברשותם הפריטים שנגנבו באותה עת ופריטים נוספים. בהמשך לכך, בחיפוש בביתו של אחד מהחשודים, נתפס רכוש נוסף החשוד כגנוב- פלאפונים, תכשיטים, פריטי לבוש התואמים לחשוד במקרים נוספים ומטבעות כסף רבים.

 

 

החשודים שנעצרו הועברו לחקירה ביחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ציון במחוז ירושלים. כמו כן נתפס גם רכב BMW השייך לאחד החשודים. מפקד יל״פ ציון, המנהלת את החקירה חוצת המחוזות, רפ"ק משה לויטן, אמר: "על פי החשד, בחרו החשודים בקשישים כאוכלוסייה מוחלשת, כלפיה ניתן לבצע את הגניבות והכייסות בצורה קלה יותר, ומתוך תפיסה כי אוכלוסייה זאת נוהגת לעיתים לרשום את פרטי הכרטיס והקוד הסודי בהישג יד, וכך מנצלים זאת עבריינים אלו למשיכת כספם של אותם קורבנות. לצד המשך החקירה ומיצוי הדין עם המעורבים, אנו ממליצים לציבור כולו שלא לשמור את הקוד הסודי בקרבת הכרטיס הבנקאי אלא בדרך אחרת שיהיה נגיש אך ורק לאותו בעל כרטיס".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות