איש באזיקים Alexey_Seafarer depositphotos.com
איש באזיקים Alexey_Seafarer depositphotos.com

חמישה בקבוקים, 3,000 שקלים: תושב בת-ים פרץ לחנות אלכוהול

התושב בן ה-40 פרץ גם לדירת מגורים. יחידת התביעות המשטרתית של מחוז תל אביב הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים

פורסם בתאריך: 5.6.23 10:32

חקירה של שוטרי תחנת לב תל אביב הובילה למעצר ולהגשת כתב אישום נגד גבר בן 40, תושב בבת ים, בגין פריצה לעסק ולבית מגורים בתל אביב וגניבה מהם.

ביום שישי בסוף השבוע האחרון, בשעה 02:02 התקבל במשטרה דיווח על חשד לפריצה לחנות משקאות חריפים ברחוב שבזי בתל אביב. שוטרי תחנת לב תל אביב הגיעו למקום מיד עם קבלת הדיווח למוקד 100, פתחו בסריקות ועצרו את הנאשם, כאשר ברשותו קאטרים החשודים ככלי פריצה.

במסגרת החקירה, גילו ראיות פורנזיות ודיגיטליות המצביעות על כך שהתפרץ לחנות היין וגנב ממנה 5 בקבוקי אלכוהול בשווי של 3000 שקלים, כשהוא פותח את דלת העסק באמצעות לום.

בנוסף, הצליחו החוקרים לגלות באמצעים פורנזיים כי היה מעורב בהתפרצות נוספת לדירה, כשבועיים קודם לכן, ביום 13/5/23 בשעה 17:20 ברחוב מקווה ישראל. על פי האישום, מהדירה גנב הנאשם מחשב נייד בשווי 7,000 שקל, פטיפון ומזוודה.

עם סיומה של החקירה בשבוע שעבר, הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז תל אביב כתב אישום כנגד הנאשם, הכולל אישומים של התפרצות לבית עסק וביצוע גניבה, החזקת מכשירי פריצה, התפרצות לדירה וגניבה, בנוסף ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות