איש באזיקים Alexey_Seafarer depositphotos.com
איש באזיקים Alexey_Seafarer depositphotos.com

שילם להם 500 דולר לשוד: כתב אישום נגד צעיר בן 23 מבת ים

על פי כתב האישום הצעיר תיאם מפגשי המרת כספים עם אנשים שונים והפעיל שני אנשים נוספים ששדדו את הקורבנות

פורסם בתאריך: 8.2.23 11:04

כתב אישום חמור הוגש נגד תושב בת ים, בן 23, על שוד בנסיבות מחמירות. יחד עם כתב האישום הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים.

חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב דן פתחו בחקירה בחודש ספטמבר 2022 עם קבלת שתי תלונות בגין שני מקרי שוד בנסיבות מחמירות שאירעו בתל אביב ורמת גן. בתאריך 11.1.23 הוגש כתב אישום על ידי הפרקליטות כנגד שני החשודים שביצעו את שני מעשי השוד ויחד עם זאת חוקרי היחידה המשיכו בחקירה מסועפת על מנת לאתר ולהביא לדין את האחראי על הנאשמים שביצעו את מעשי השוד. על פי החשד, בתאריך 14.9.22, שוחח הנאשם באמצעות אפליקציית ה"טלגרם" עם שני קורבנות שונים וזאת במטרה לבצע המרה של כספים זרים בעמלה נמוכה. הנאשם התחייב כי הוא או מי מטעמו יפגשו עם הקורבנות במקום שייקבע.

 

 

תחילה תיאם הנאשם מול הקורבן להיפגש בשעה 15:30 ברח' שלושת החיצים בתל אביב על מנת לבצע את ההמרה ובאותה העת הגיעו שני הנאשמים מטעם הקורבן וביצעו את השוד. בתוך כך, עוד באותו היום, תיאם הנאשם עם קורבן נוסף עם אותה מטרה ושלושת הנאשמים הגיעו לרח' נגבה ברמת גן ושדדו את הקורבן. על פי החקירה, החשוד יצר קשר עם אחד הנאשמים באמצעות אפליקציית ה"טלגרם" ומסר לו פרטים לגבי ביצוע השוד. לאחר ביצוע "העיסקה", הנאשמים היו נפגשים עם החשוד במלונית בדרום ת"א, מעבירים את השלל ובתמורה כל אחד מהמבצעים קיבל 500 דולר.

במהלך החקירה בסיוע אמצעים טכנולוגיים, הצליחו החוקרים לאתר את מיקומו של החשוד. החשוד, כאמור בן 23 מבת ים, נעצר בתאריך 24.1.23 והועבר לחקירה ביל"פ מרחב דן ומאז מעצרו הוארך מעת לעת. עם סיומה של חקירה מקיפה, הגישה השבוע פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום חמור בגין שוד בנסיבות מחמירות וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות