צביקה ברוט
צביקה ברוט

צביקה ברוט לעובדי העיריה: "השלמנו השבוע ביחד מהפך כלכלי"

תקציב 2021 של העיר בת ים אושר וברוט מצא זמן להודות לעובדי העיריה במכתב מיוחד שמוען אליהם

פורסם בתאריך: 22.11.21 06:19

אחרי שאישרו את תקציב העיריה, הוציא צביקה ברוט, מכתב לעובדי העירייה עליו חתומים הוא ומנכלי"ת העיריה."אנו נמצאים בסיומו של שבוע מרגש והיסטורי, לא פחות, בדברי הימים של העיר שלנו"- הוא ציין.



"לאחר עשרות שנים של גירעונות, חובות, פגיעה בתנאי העובדים, ומשבר כלכלי חריף – השלמנו השבוע ביחד מהפך כלכלי עם אישורו של תקציב 2022, כשהוא בפעם הראשונה מאוזן לחלוטין, ללא גרעון ועם הגדלה משמעותית של השירות לתושב. העיר עברה מסף פשיטת רגל, אל חוף מבטחים כלכלי.הדרך לשם לא היתה פשוטה. עשינו זאת באמצעות עבודה מקצועית, מלחמה בשחיתות, שקיפות וניהול נכון יותר – והצלחנו להקדים את לוחות הזמנים של הבראת העיר בשנתיים שלמות". הוא כתב והוסיף "כתוצאה מכך, צפוי משרד הפנים להודיע בשבועות הקרובים – לראשונה – על הפסקת תכנית ההבראה שנתיים לפני הזמן – זאת, בנוסף להודעת המשרד לפני כמה חודשים על שבת-ים תישאר עצמאית לתמיד".

לדבריו, "אנו גאים במיוחד בכך שהצלחנו לעשות את המהפך מבלי לפטר אפילו עובד אחד במסגרת ההבראה, זאת למרות שהתכנית המקורית שנחתמה בין הצדדים שנה לפני כניסתנו לתפקיד, כללה פיטורים של מספר רב של עובדי עיריה. התעקשנו לבטל את ההחלטה הזו ולכתוב תכנית חדשה, כזו שבפעם הראשונה רואה בעובדים שותפי דרך של ממש, ולא אבן ריחיים על הקופה הציבורית.

כעת, עם השלמת החלק המרכזי בהבראת העיר, אנו מבקשים בשם הנהלת העיר כולה להודות לכל אחת ואחד מכם. אתם, העובדים והמנהלים המסורים שלנו, הייתם חלק בלתי נפרד מההצלחה הזו לאורך כל הדרך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות