שיהיה בשעה טובה: יש תקציב לעיר

מועצת העיר בת-ים אישרה תקציב מאוזן ללא גרעון והעיר יוצאת לדרך חדשה.כתוצאה מאישור התקציב המאוזן צפוי משרד הפנים להודיע על סיום תוכנית ההבראה שנתיים לפני הזמן, לראשונה בשלטון המקומי בישראל. המשמעות: העיר שהיתה על סף פשיטת רגל לפני הבחירות האחרונות, הגיעה כעת לחוף מבטחים כלכלי

פורסם בתאריך: 18.11.21 08:42

תקציב 2022 של עיריית בת-ים, אושר אתמול (רביעי) במועצת העיר והוא בגובה 967,136 מיליון שקל.אישור התקציב המאוזן בהובלת ראש העיר צביקה ברוט מביא לסיום תוכנית ההבראה שנתיים לפני הזמן, לראשונה בשלטון המקומי בארץ זאת בנוסף לכך שמשרד הפנים יבטל גם את התקן של החשב המלווה שמינה בעבור העירייה עם תחילת המשבר.




עם כניסתה של הנהלת העיר לתפקידה עמד הגרעון העירוני על כ90 מיליון ש"ח והעיר עמדה על סף פשיטת רגל, כעת עם השלמת המהפך העיר מאוזנת- לראשונה מזה עשרות שנים, ללא גרעון כלל.זאת במקביל להגדלה משמעותית של ההשקעה בתושב- במסגרת התקציב החדש, שגדל בלמעלה מ17 מיליון שקלים בתחומים רבים. במוקד הגידול התקציבי תחומי החינוך, הרווחה, הניקיון, תכנון עיר ותשתיות.

כיסוי הגירעון הוביל לאחרונה גם להחלטה של משרד הפנים לבטל את הסיפוח של בת-ים ליפו-ת״א, ובכך להשאיר את בת ים עצמאית.התהליך נוהל ע"י צוות מקצועי, בהובלת מנכ"לית העירייה יודפת אפק ארזי, יחד עם גזבר העירייה מרדכי ברשישת סגנו אוהד דיין ועוזרת המנכ״לית רותם ניסם.

ראש העיר צביקה ברוט:" הבאנו בשורה ענקית לבת-ים! כנגד כל הסיכויים, הצלחנו במשימה בזכות הבאת צוות מקצועי, מלחמה בשחיתות, שקיפות לציבור וניהול נכון. בזכות המהלכים הללו הצלחנו להוביל לראשונה בארץ את רפורמת חוג חינם לכל ילד, אשר מעניקה בחינם חינוך בלתי פורמלי לכיתות הנמוכות לתלמידי בת- ים. בנוסף, השקענו, שידרגנו ובנינו את מוסדות החינוך בעיר, שיפצנו והרחבנו את הגינות והמרחבים הציבוריים והקמנו עשרות חדשות. חילקנו את העיר לרובעים ובכך הגדלנו את רמת הניקיון והשירות לכל תושב ותושב. אפשרנו חנייה חינם וכעת נמשיך בבשורות נוספות ובהגדלת ההשקעה לתושב. אני מבקש להודות לשותפיי בהנהגת העיר, סגני ראש העיר וחברי הקואליציה, על השותפות והתמיכה. תודה מיוחדת למנכ"לית העיריה, יודפת אפק-ארזי, שהובילה במקצועיות ובהצלחה רבה את העיר למהפכה הכלכלית.

מנכ"לית העירייה יודפת אפק ארזי:" הבאנו בשורה גדולה לכל תושב ותושב בעיר בת ים. לראשונה מזה עשרות שנים, העיר בת-ים עומדת יציבה ומאוזנת, ללא גירעון כלל. הבאנו מהפכה כלכלית לעיר, ששינתה ותשנה את פניה בשנים הקרובות, תוך הגדלת השקעה בתושב במגוון תחומים.
הגדלנו את התקציב בחינוך, בתשתיות וברווחה. הגברנו את הניקיון והתחזוקה. אני מבקשת להודות לצוות ההנהלה המסור והמקצועי על המחוייבות והמסירות והחתירה לתוצאות ותודה מיוחדת לראש העיר והנהלת העיר על האמונה, הגיבוי והתמיכה לאורך כל הדרך.״

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות