חולדה עכברוש
חולדה (אילוסטרציה: שאטרסטוק)

מכת חולדות בבת ים: "אנחנו מפחדים לפתוח את החלונות"

שוב תלונות תושבים על חולדות ענק שמסתובבות בחצרות

פורסם בתאריך: 1.12.20 11:40

מכת החולדות בבת ים: "אני מפחדת לפתוח את החלונות שלי בבית, שלא ייכנסו עכברושים", כך מספרת תושבת רחוב מימון מספר 31, שיחד עם שכניה נתקלים מדי יום בחולדות מחוץ לבתים.



"זה הפך להיות ממש נורא, הבאנו גם מדביר בעבר שהבטיח תוצאות תוך עשרה ימים ובאמת בשלב מסוים הייתה הפוגה ונתקלנו רק בפגרים של חולדות, אבל בשבועות האחרונים הן חזרו. הן גדולות ומסתובבות לנו בין הרגליים, בכניסות לבניינים, באזור פחי האשפה ולמעשה באזורי המחייה שלנו", מתלוננת השכנה, "הבנו שזו בעיה בכל העיר וכל הזמן מסבירים לנו שזה בגלל עבודות הרכבת הקלה וביצוע עבודות בכבישים. אבל זה לא מנחם אותנו".

תושב אחר ברחוב מוסיף: "יש לי ילדים קטנים בבית. אנחנו כמעט ולא פותחים חלונות והילדים משתדלים שלא לצאת שלא לצורך, הם גם מפחדים להיתקל בחולדות מחוץ לבית. בעירייה כל הזמן אומרים לנו שזה שטח פרטי ושזו בעיה שלנו, ולנו רק נשאר להיסגר בבתים".

רק בשבוע שעבר דווח כאן ב"השקמה בת ים" על בעיית החולדות ברחוב דניאל, שם התלוננו התושבים כי באחד המעברים שבין שני בניינים, נחפרה רשת של מחילות ובתוכה חיות חולדות שנכנסות ומסתובבות בחצרות. מהעירייה נמסר גם אז כי מכיוון שמדובר בשטח פרטי הם אינם רשאים לעשות דבר וכי על התושבים להזמין מדביר. יחד עם זאת, בעירייה מודים כי אחת הסיבות המרכזיות להימצאותן של החולדות הן חפירות הרכבת הקלה.

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות