חולדה
צילום: Carlos Aranguiz / shutterstock.com

מחילות מתחת הבניינים: "יש פה עשרות חולדות שמסתובבות"

תושבים בבת ים ממשיכים להתלונן על מכת חולדות מחוץ לבתים

פורסם בתאריך: 25.11.20 16:56

מכת חולדות בבת ים: תושבים ממשיכים להתלונן ומספרים על חוסר אונים. הפעם מספרים דיירים מרחוב דניאל כי באחד המעברים שבין שני בניינים, נחפרה רשת של מחילות ובתוכה חיות החולדות, שיוצאת אל סמוך למתקן האשפה של הבניינים.

במהלך השנים האחרונות התעוררה במקומות רבים בעיר בעיית חולדות, זאת בעקבות פרויקטים רבים של תמ"א 38 ועבודות הרכבת הקלה. התושבים עצמם מתוסכלים וחוששים.  "זה פשוט נורא המצב פה", מספר אחד הדיירים, "יש פה עשרות חולדות שמסתובבות בין הבניינים. זה פשוט גועל נפש ומסוכן. אי אפשר לעצור אותן. פנינו אל העירייה שתטפל במפגע, אבל עד עכשיו לא נפתרה הבעיה".

רק לפני שבוע דווח כאן ב"הקשמה בת ים" כי תושבים מרחוב פרלשטיין גילו מחילה שהגיעה אל תוך מרפסת הבית, זמן קצר לאחר שהעירייה ביצעה הדברה. במקרה סיפרו תושבי רחוב השקמה בבת ים על חולדות מתות על הכבישים והמדרכות.

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "עיריית בת ים משקיעה מאמצים רבים בשמירה על סביבה נקייה ובמיגור בעיית המזיקים במרחב הציבורי, הנגרמת עקב העבודות להקמת הקו של הרכבת הקלה. במקום תבוצע שוב הדברה בשטח הציבורי, ונערך מעקב אחר הטיפול".

עוד נמסר: "הנהלת העיר הכפילה את תקציב ההדברה לעומת שנה קודמת, ואנו שוקדים בימים אלה על פעולות ומהלכים שונים על מנת להמשיך למגר ולצמצם את תופעת החולדות הקיימת בערים כמו תל אביב, חולון ובת ים בהן נחפרת בימים אלה הרכבת הקלה, עד לסיום העבודות".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות