"חיים בפחד מהחולדות החיות ונגעלים ממראה החולדות המתות"

תושבי בת ים נאלצים להתמודד לא רק עם חולדות ענק שמסתובבות בחצרות

פורסם בתאריך: 2.11.20 13:44

תושבי רחוב השקמה בבת ים מדווחים חולדות מתות על הכבישים והמדרכות. "אשתי חזרה השבוע מהעבודה ואחרי שכבר התרגלה למראה של חולדות ענקיות שמתרוצצות לנו בין הרגליים, היא גילתה פגר של חולדה על המדרכה וכמעט דרכה עליו", טוען תושב העיר, "התושבים מניחים בחוץ אוכל לחתולים, והחולדות ניזונות מהאוכל הזה. הן גדלות לממדי ענק מפחידות אותנו. אנחנו חיים בפחד מהחולדות שמסתובבות ונגעלים מאלו שנמצאות מתות בין הרגליים שלנו".

"חוץ מהחולדות, ברחוב עצמו יש לא מעט חתולי רחוב משום שתושבים שמניחים להם אוכל בכל מקום, מה שגורם להם להתנחל פה", טוען תושב נוסף, "פנינו לשכנים וביקשנו שיפסיקו להניח אוכל ברחוב, כי זה הפך למטרד. אבל דבר לא קורה והחולדות ממשיכות לגדול ולהתרבות".



מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "העירייה התקינה תחנות האכלה לחתולים ברחבי העיר על מנת להסדיר את אופן ההאכלה של חתולי ברחוב ואת מקומות האכלה שלהם. הסדרת הנושא על ידי העירייה היא לטובת החתולים, וכן לטובת שמירה על הניקיון והסדר ברחובות, אשר תמנע האכלה במקומות לא רצויים ויצירת מפגעים תברואתיים וסביבתיים".

עוד נמסר כי "בנוגע לחולדות, עיריית בת ים משקיעה מאמצים רבים בשמירה על סביבה נקייה ובמיגור בעיית המזיקים במרחב הציבורי, הנגרמת עקב העבודות להקמת הקו של הרכבת הקלה. ברחוב בוצעה הדברה, ונבצע מעקב אחר הנושא. חשוב להדגיש, במסגרת אחריות העירייה ובהתאם לחוק ולדרישות של המשרד להגנת הסביבה, הדברת מתבצעת במרחב הציבורי בלבד. על מנת לקבל תוצאות ייעלות, אנו קוראים לתושבים לשמור על ניקיון המרחב הפרטי, ולדאוג לתיקון פתחי ביובים פרטיים שבורים משם יוצאים המכרסמים".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות