צילום: Cozine / shutterstock.com

הצעה: להתקין שעוני מים מטעם העירייה לבדיקת צריכת התושבים

לצד ההכרזה על הקמת ועדת בדיקה: הצעה לראש העירייה לבדיקת שעוני המים של התאגיד העירוני

פורסם בתאריך: 23.11.20 11:45

נמשכות הדרישות לבדיקת חשבונות המים הגבוהים בבת ים. היום (ראשון) פנה יצחק קאשי, חבר מועצת העיר לשעבר ופעיל ציבורי כיום, לראש העירייה, צביקה ברוט, וביקש לשלב פעילי ציבור בוועדה שתבחן את חשבונות המים, כפי שנקבע מראש לפני כחודש וכן ולהתקין שעונים שייבדקו את צריכת המים בעיר. זאת, בעקבות הודעתו של ברוט לפני חודש לפיה תוקם ועדה בראשות השופטת בדימוס שרה פריש לבדיקת החשבונות. ההחלטה על הקמת הוועדה התקבלה בשיתוף יו"ר דירקטוריון תאגיד המים, איציק דריקס.



"במכתב שלי לברוט הצעתי שהעירייה תתקין על חשבונה שעוני מים במספר מוקדים בעיר על מנת שאפשר יהיה לעשות השוואות עם שעוני המים של התאגיד ולבחון את הנושא ברצינות", אומר קאשי, ומסביר: "אם אכן יש חריגות או פער בין שעוני המים של התאגיד של העיריה זה משהו שחייב להיבחן ולהיבדק.

"חושב שראוי שיהיה גם נציגי ציבור בוועדה הזו", אומר קאשי, "התאגיד הוא גוף ציבורי ולפיכך מחוייב לתת דין וחשבון לתושבים, כמו גם העירייה".

מנגד, טוען חבר מועצת העיר והמשנה לראש העיר איציק דריקס המשמש גם כיושב ראש דריקטריון מי בת ים ויושב ראש תאגידי המים והביוב בארץ כי תאגיד מי בת ים הוא הגוף שהביא לשיקום ושדרוג שרותי המים והביוב בעיר אחרי עשרות שנים של הזנחה. לדבריו, "מאז הקמת התאגיד נחסכו כספים רבים לטובת תושבי העיר, חודשו מעל 10 ק״מ של צינורות אסבסט וכן תשתיות ביוב , הוקמה תחנת שאיבה חדשה וייחודית אשר כולה תת קרקעית וכן הוקמו מערכת קווי סניקה והכל כאמור, לרווחת התושביםיש לציין כי התאגיד בוחן כל תלונה וקשוב לכל פניה"
.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות