איציק דריקס
איציק דריקס

"מחירי המים גבוהים. צריך להוריד אותם בתקופה זו"

יו"ר דירקטוריון תאגיד מים והמשנה לראש העירייה, איציק דריקס, מספר כי באחרונה הגיעו מאות פניות של תושבים על גבוה חשבונות המים

פורסם בתאריך: 22.10.20 13:11

בעקבות תלונות תושבים על חשובונות מים גבוהים מהרגיל, הודיעה אתמול (רביעי) עיריית בת ים כי תוקם ועדה לבדיקת חשובונות המים בראשות שופטת בדימוס שרה פריש ובהשתתפות רואה חשבון.

בכך מצטרפת בת ים לראשון לציון השכנה שבה הודיע ראש העירייה, רז קינסטליך, כי השופט בדימוס, בנימין ארבל, המומחה בגישור, יבדוק את תלונות התושבים בנוגע לחשבונות המים.

את ההחלטה על הקמת הוועדה קיבלו ראש העירייה, צביקה ברוט ויו"ר דירקטוריון תאגיד מי בת ים והמשנה לראש העירייה, כשהבהירו בהודעה על הקמת הוועדה כי יבדקו האם חשבונות המים קפצו בעקבות תקלה, אולם ישנה אפשרות כי הצריכה המוגברת נעוצה בשהייה הממושכת בבתים בעקבות הסגר בבתים ומגבלות התנועה במרחב הציבורי.

"יש מאות פניות של תושבי העיר והוועדה הזו קמה כדי להראות שאנחנו לא מזלזלים באף פנייה, אלא לוקחים אותן ברצינות", אומר דריקס ל"השקמה בת ים". "כל פנייה שנקבל תיבדק בכובד ראש והמסקנות יוסקו בהתאם. הבעיה של חשבונות המים היא בעיה כלל ארצית ונודעת לתושבי המדינה כולם, כמובן שיש לקחת בחשבון את העובדה שאנשים יושבים בבתים שלהם והתצרוכת של כל השירותים עולה בהתאם, אבל אנחנו לא ממהרים להסיק מסקנות ונבחן כל מקרה ותלונה לגופה".

דריקס מוסיף כי מלבד הקמת הוועדה, נעשתה פנייה בנושא גם לשר המים זאב אלקין. "אני מתכוון לבקש להקים ועדת הנחות למים כפי שהיה לפני תשע שנים", אומר דריקס, "ההנחות ינתנו על פי קריטריונים ברורים שיקבעו על ידי כל הנוגעים בדבר, וינתנו למעוטי יכולת, מוגבלים, קשישים וניצולי שואה. מעבר לזה, אני בהחלט חושב שמחירי המים עדיין גבוהים צריך למתן ולהוריד אותם בתקופה הזו. אני תקווה השר יענה לבקשותינו ויתחשב גם הוא באזרחי המדינה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושב בת ים

    מאוחר מידיי גנבו אותנו תקופה כל כל ארוכה ויעשימו בזה את הקורונה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות