ישיבת מועצת העיר בימים אחרים ונטולי קורונה
ישיבת מועצת העיר בימים אחרים ונטולי קורונה

גורמים בקואליציה תוקפים את קטי פיאסצקי בעקבות התפטרותה: "פופוליסטית"

תגובות קשות בקואליציה בעקבות התפטרותה של קטי פיאסצקי. עיריית בת ים: "במשך תקופה ארוכה היא ביקשה תפקידים לאחר שפוטרה על ידי ראש העירייה"

פורסם בתאריך: 21.9.20 17:08

בעקבות התפטרותה של חברת המועצה קטי פיאסצקי, כפי שפורסם לראשונה כאן ב"השקמה בת ים", תוקפים גורמים פוליטיים את חברת המועצה ששימשה כיו"ר הקואליציה.

הבוקר (שני) הודיעה חברת מועצת העיר קטי פיאסצקי כי היא מתפטרת מכל תפקידיה במועצה. היא הסבירה במכתב ששלחה לראש העירייה צביקה ברוט כי "אין לעיר עתיד ואופק", והוסיפה:  לצערי, איני מאמינה בדרך בה בחרת לנהל את העיר ואינני מאמינה עוד בכיוון שאליו אתה מוליך את העיר".

ראש העירייה צביקה ברוט מסר כי "אני וקטי חברים טובים וכך זה יימשך. היינו חברים גם אחרי שפיטרתי אותה, המשכנו להיות חברים גם כשהיא ביקשה לחזור לתפקידה אך סורבה, ונמשיך להיות חברים בכל תרחיש. אנחנו יודעים להפריד בין האישי למקצועי".



לעומת התגובה המפוייסת של ברוט, התפטרותה של פיאסצקי עוררה תגובות קשות בקרב חברים בקואליציה. המשנה לראש העירייה ירון לוי, ציין כי "אחרי יותר משבע שנים של חברות במועצת העיר, גילינו שמדובר בפופוליסטית בתחפושת של אקטיביסטית, שלא יודעת לקדם כלום. לעיר בת ים יש עתיד ואופק, רק שקטי לא יכולה לראות זאת מההשקפה הצרה שבה היא מתבוננת על הדברים. אני גאה להיות בת ימי ואני מתבייש באמירות מהסוג הזה".

חבר מועצת העיר לב טופור התייחס גם הוא לדבריה של יו״ר מרצ, ואמר: "אם היא הייתה טורחת להגיע לכל הישיבות ופועלת למען הציבור בעיר, במקום לפעול למען מפלגת מרצ, היא היתה יודעת שאנחנו, הנהלת העיר, הצליחה לעבוד קשה כדי לצמצם את הגירעון, לשפר את השירותים לתושב, ולהביא בשורה חדשה לעיר היפה שלנו, שכולנו גאים בה".

גורם בכיר בקואליציה הוסיף כי "זה היה מחזה הזוי. היא פוטרה לפני כמה חודשים אבל רדפה אחרינו כמה חודשים כדי לחזור. היא אפילו ביקשה ישיבה עם כל סגני ראש העיר כדי שנאשר לה לחזור. אבל הצבנו לה תנאים שחייבו אותה לפעול בשקיפות מול כולם, וכנראה שהיה לה קשה לעמוד בזה. היא הכניסה את האג׳נדה של מרצ לכל דבר בבת ים, וזה פחות התאים לנו. אנחנו מכבדים את הציבור הערבי ומכבדים גם את השמאל הקיצוני, אבל מה הקשר בין בת-ים לבין הפלשתינים? זה פשוט היה הזוי".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "יו"ר מרצ קטי פיאסצקי כבר פוטרה על ידי ראש העירייה לפני שלושה חודשים מהקואליציה ומכל תפקידיה במועצה. זה בהחלט הישג מכובד להודיע על התפטרות כמה חודשים אחרי שכבר פוטרת".

"בנוסף, צריך להגיד ביושר שבמשך תקופה ארוכה היא התעקשה לחזור לקואליציה, ביקשה שוב ושוב תפקידים שונים, כולל במהלך ישיבה עם כל סגני ראש העירייה, ורק לאחר שקיבלה תשובה שלילית והובהר לה שהיא לא תוכל לקבל בחזרה את התפקידים שביקשה – החליטה להודיע שהיא לכאורה עוזבת, למרות שפוטרה.אנו מאחלים לה הצלחה ומקווים שתפעל בדרכה החדשה בצורה שקופה וישרה יותר מול הציבור".

בתגובה לדברים מסרה קטי פיאסצקי: "קודם כל ברכות ללב טופור על הצטרפותו למועצת העיר, זה בהחלט מראה מלבב לראות את מספר 2 של סיעת יש עתיד אשכרה לוקח חלק בישיבות, את ויקי שאותה הוא החליף ראינו פעמיים במשך יותר משנה וחצי. אז המון בהצלחה לב, אגב אולי התבלבלת ולא הבנת שאני חברת מועצה. בישיבה בשבוע שעבר אני זאת שעזרה לעובדות האגף המוניציפלי לארגן את הכיבוד בזמן שאתה ויו"ר הרשימה שלך ישבתם כמו שני גברים פריבילגיים שחושבים שהם מנהלים את העולם".

"יעידו כל חבריי למועצה, גם בקדנציה הזאת וגם בקדנציה הקודמת, שאני שיאנית ההופעות בישיבות המועצה ובוועדות השונות. בניגוד לסיעת יש עתיד אני לא ביקשתי את הוועדות ה'סקסיות', כמו תכנון ובנייה ומכרזים. בחרתי בוועדות הרבה יותר חשובות כמו רווחה, קידום מעמד האישה, מאבק בנגע הסמים ועוד. ולחבר הבכיר בהנהלת העיר, המשנה לראש העיר, אני רוצה להזכיר שאם לא העבודה שלנו בקדנציה הקודמת היה כאן היום ראש עירייה אחר ואז הוא היה מוצא את עצמו נאלץ אשכרה להלחם על דברים ונגיד ללמוד לכתוב הצעה לסדר.

לגורם הבכיר בקואליציה, אנחנו ככל הנראה מכירים הרבה שנים, עשינו דרך ארוכה יחד, בניגוד לאחרים אני לא משנה את השקפת העולם שלי לפי הצרכים הפוליטיים שלי. סט הערכים שלי הולך אתי מהיום הראשון שנכנסתי לפוליטיקה. זכויות נשים וזכויות קהילת הלהטב״ק הם לא שמאל קיצוני, אלו זכויות אדם בסיסיות שאין לכם אומץ לעמוד מאחוריהן.
אני מברכת כל ביקורת, אבל היא צריכה להיות עניינית, ואני מעדיפה לא לקבל הטפות מוסר מאדם שתומך בראש מורם בראש ממשלה שמואשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות