קטי פיאסצקי-מורג. צילום: ינאי יחיאל
קטי פיאסצקי-מורג. צילום: ינאי יחיאל

חברת המועצה קטי פיאסצקי מתפטרת מהקואליציה: "אין לעיר עתיד ואופק"

פרסום ראשון: שלושה חודשים אחרי הפיצוץ המתוקשר עם צביקה ברוט, קטי פיאסצקי הודיעה "איני יכולה עוד"

פורסם בתאריך: 21.9.20 13:13

רעידת אדמה: חברת המועצה קטי פיאסצקי הודיעה על התפטרותה מכל תפקידה במועצה ועל פרישתה מהקואליציה. זאת, שלושה חודשים אחרי הפיצוץ המתוקשר עם ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט. פיאסצקי שימשה כיו"ר מועצת העיר, אלא שלפני שלושה חודשים הודיע ברוט על הדחתה מהתפקיד. בנוסף, החזיקה בתיק הצעירים, קידום מעמד האישה, איכות סביבה וזכויות בעלי חיים. כמו כן, שימשה כיו"ר  ועדת השמות והמאבק בנגע הסמים.

במכתב הפרישה כתבה פיאסצקי לברוט: "אנו נמצאים בתקופה של חשבון נפש ובימים האחרונים גמלה בלבי ההחלטה להתפטר מכל תפקידיי ולמעשה לעזוב את הקואליציה".

"קיוויתי שהדברים ישתנו אך איני יכולה עוד לעמוד מנגד כאשר אין שום מגמת שיפור ואין לעיר עתיד ואופק. לצערי, איני מאמינה בדרך בה בחרת לנהל את העיר ואינני מאמינה עוד בכיוון שאליו אתה מוליך את העיר".

"אני רוצה לאחל לך ולחברי הקואליציה האחרים הרבה הצלחה. לצד זה שאהיה אופוזיציה לוחמת אני מתחייבת לתמוך בכל דבר שייטיב עם התושבים ועם העיר, ולסייע בכל פעם שאקרא לדגל.  אני מקווה שלא תחזור בך מההתחייבות שנתת לי לפתיחת תיק קהילה גאה לראשונה בעיר, וכמובן שאשמח לסייע למי שתבחר להעביר אליו.ה את הסמכויות בנושא".



חברת המועצה פיאסצקי, המשמשת כיו"ר סיעת מרצ בעיר, הייתה מזוהה עם האופוזיציה בקדנציה הקודמת. היא תמכה בברוט שניצח בסיבוב השני בבחירות לראשות העירייה בנובמבר 2018. לאחר הבחירות היא מונתה לתפקיד יו"ר מועצת העיר וכמיועדת לתפקיד ממלאת מקום ראש העירייה לאחר חצי קדנציה.

קטי פיאסצקי (צילום: ינאי יחיאל) וצביקה ברוט (צילום: ראובן קופיצ׳ינסקי)

ואולם, לפני יותר משלושה חודשים, בעקבות ציוץ בטיוטר שבו רמזה כי ראש העירייה הגיש נגד פעילים מהקהילה הגאה תלונה, לאחר שהפגינו מתחת לביתו באמצע הלילה, הודיע ברוט על הדחתה מתפקיד יו"ר הקואליציה. לאחר הדחתה אמרה: "אני עומדת מאחורי כל מה שעשיתי ומאחורי כל מה שאמרתי: הקהילה הגאה בבת ים מופלית לרעה. אין שום אמירה ערכית ואין שום שינוי. לא כך קיוויתי לראות את העיר אחרי שנה וחצי. כל כך הרבה דברים שצריכים לקרות ולא קורים. כל כך הרבה החלטות פשוטות שאין מי שייקח".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. עובדים

    לכי לכי ואל תחזרי שקץ משוקץ ממש טראומה בעירייה חחחח ירבו העוזבים כמותך

  2. יעל

    אולי מישהויראה אופק לעיר הזו וסוף סוף יעשה משהו? העיר הולכת מדחי אל דחי.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות