קטי פיאסצקי

קטי פיאסצקי מגיבה לפיטוריה: "אין לי מה להפסיד. אני לא צריכה תיקים"

חברת המועצה התייחסה בהרחבה להחלטת ראש העירייה לפטר אותה מתפקיד יו"ר המועצה בעקבות ציוץ בטוויטר, וציינה: "הקהילה הגאה בבת ים מופלית לרעה"

פורסם בתאריך: 11.6.20 11:39

חברת המועצה קטי פיאסצקי, התייחסה הבוקר (חמישי) בהרחבה להחלטתו של ראש העירייה צביקה ברוט לפטר אותה מתפקידה כיו"ר מועצת העיר.

אתמול הודיע ברוט כי החליט לפטר את פיאסצקי מתפקידה כיו"ר מועצת העיר וכמיועדת לתפקיד מ"מ ראש העיר לאחר חצי קדנציה, בעקבות ציוץ בטוויטר שבו רמזה כי ברוט הגיש נגד פעילים מהקהילה הגאה תלונה, לאחר שהפגינו מתחת לביתו באמצע הלילה.

אולם לטענת גורמים בעירייה, ברוט מעולם לא הגיש תלונה בנושא, ואף הודיע למשטרה כי הוא מבקש שלא לפעול נגד המפגינים. בנוסף, זעמו בעירייה על כך שפיאסצקי לא פנתה לראש העירייה כדי לבדוק את העובדות לפני שצייצה בטוויטר.



בתגובה לפיטורים פרסמה הבוקר פיאסצקי את תגובתה לאירועים. "בשנייה אחת חזרתי לנשום. חזרתי להיות אני. אני יודעת מה האמת. גם ראש העירייה יודע מה האמת, וזה לא משנה כמה יפה ומשכנע הוא יכתוב- בלשנות נרטיבים הוא אלוף, בלשנות את העיר שלנו קצת פחות", כך כתבה.

"מעולם לא שיקרתי. תמיד אמרתי אמת. זה פשוט, אין לי מה להסתיר. ויותר מזה – אין לי מה להפסיד. אני עושה את התפקיד שלי בהתנדבות מלאה ובניגוד לאחרים אני לא מפחדת לשבת באופוזיציה. הייתי שם ולא סבלתי לרגע", ציינה בהמשך.

"אני עומדת מאחורי כל מה שעשיתי ומאחורי כל מה שאמרתי: הקהילה הגאה בבת ים מופלית לרעה", הוסיפה, "אין שום אמירה ערכית ואין שום שינוי. לא כך קיוויתי לראות את העיר אחרי שנה וחצי. כל כך הרבה דברים שצריכים לקרות ולא קורים. כל כך הרבה החלטות פשוטות שאין מי שייקח".

בנוסף, שלחה מסר הנוגע לברוט וכתבה: "זה מדהים שיש מי שמוצא זמן לקרוא ציוצים, אבל לא מצא זמן להעלות פוסט גינוי על רצח אישה או פוסט תמיכה אחרי אירועי שנאה כלפי הקהילה הגאה בעיר. זה סדר עדיפויות מעוות. אני אמשיך להיאבק על הערכים שלנו, לא משנה אם מהקואליציה או מהאופוזיציה. אני לא צריכה תיקים וטייטלים כדי לדעת מה הדבר הנכון. יש דרך, והיא קשה, אבל אנחנו נעבור אותה יחד".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לקטי אישה אמיצה ואמיתית
    ככל שהעיר חלשה יותר כך היחס שלה לשונה ובכלל זה לקהילה הגאה חזק גרוע יותר

  2. מר ציפן

    קטי את בושה למדינה הפכת את הבנות שלנו לנערות ליווי בושה שאת אשת ציבור

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות