חוף הסלע בת ים
חוף הסלע בת ים

תלונות: העבודות בחוף הסלע הופסקו – מפגעים רבים נשארו I צפו:

צפו: כך נראה חוף הסלע - ברזלים מסוכנים בסמוך למתרחצים ובתוך הים, מדרגות שעלולות לקרוס "אנחנו לא רוצים שיהיה עוד אסון כפי שקרה בשנה שעברה בה בן 9 נפל מצוק ונהרג"

פורסם בתאריך: 1.9.20 12:03

לפני כשלושה חודשים החלו עבודות בחוף הסלע שבבת ים, שכללו פירוק קיר הבטון שעומד במקום קרוב לעשור והגדלת רצועת החוף. לטענת התושבים, בחוף הים החלו לעבוד בימים הראשונים של הפרויקט, אולם בשלב מסוים הוספקו העבודות והמפגעים נותרו.



הפעיל החברתי בבת ים, מאיר בכר, תיעד את המפגעים. "התחילו לעבוד כאן ומעל לחודש לא נצפה במקום אפילו פועל אחד", אומר בכר, "במדרגות שהובילו לים שמו מחסום במקום לסגור אותו הרמטית. נכון שיש גדר אך הוא לא מגודר הרמטי וחלילה יכול להיות אסון אם יבוא איזה ילד או מבוגר, לא ישים לב ואז ייחבל".

בנוסף למפגע המדרגות, התגלו בים ברזלים חשופים שעלולים לפצוע את המתרחצים מכיוון שהמים מסתירים אותם.

בכר מוסיף כי הוא חושש מקריסת החומה שלטענתו נבנתה בצורה לקויה ואומר כי החומה מלאה סדקים ועומדת להתפוצץ. "בסערה חזקה היא לא תחזיק מעמד. כמו שקרה בחורף האחרון כאשר רצפת הבטון קרסה והדק החדש התפרק".

מעירית בת ים נמסר בתגובה: "חוף הסלע סבל מהזנחה של שנים רבות, בשנתיים האחרונות הורתה על הנהלת העיר על התחלת תהליך מוסדר להסדרת המצוק והירידה לחוף – תהליך שנמצא בעיצומו. במקביל לעבודות, אגף פרויקטים יחד עם אגף החופים מבצעים מעקב שוטף אחר הפרויקט ומוודאים כי ביטחון ובטיחות המתרחצים בחוף נשמרת.
התהליך נמשך כל העת, בכפוף לנוהלי העבודה ובשילוב חוות דעת של מהנדסים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות