בת ים 2 סופה רוני זיו
צילום: רוני זיו

נזקי מזג האוויר בבת ים: רצפת הבטון בחוף הסלע קרסה והדק החדש התפרק I צפו בתמונות:

אחרי סוף שבוע של גשמים ורחות התבררו נזקי מזג האוויר בבת ים. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 29.12.19 11:40

אחרי סוף השבוע של גשמים ורוחות עזות, התגלו הבוקר (ראשון) נזקי הסופה בבת ים, הכוללים בעלי חיים מתים, רצפת בטון שקרסה ודק העץ החדש שהתפרק לגמרי.

רוני זיו, הצוללן הבת ימי שלא פעם חשף את העולם העשיר הנמצא בקרקעית של חוף הסלע, בגלריית תמונות מרהיבה, תעד בסוף השבוע האחרון את הנזקים הרבים. "הים יורק עלינו בחזרה את כל החרא שאנחנו זורקים לו", כתב זיו בדף הפייסבוק שלו.



בין נזקי הסופה ניתן לראות את קריסת ריצפת הבטון הממוקמת בצידו של חוף הסלע. כאמור, ריצפת הבטון הישנה עמדה בסכנת קריסה בשנים האחרונות, ולא פעם התריעו המצילים והרוחצים מפני אסון שעלול להתרחש במידה והמקום לא יעבור שיפוץ וחיזוק משמעותי.

באותו החוף בדיוק, בצידו השני עמלו בחודשים האחרונים על בניית ריצפת עץ שאמורה להתחבר לחוף הריביירה כמסלול הליכה אחד רצוף, ובהמשך אף לחבר את בת ים לטיילת יפו, אולם גם העבודות החדשות נהרסו כליל, כאשר אתמול תעד זיו כיצד רצפת העץ התפרקה.

לצערו של זיו, בעת שתיעד את נזקי הסופה לרכוש, נתקל בבעלי חיים שאיבדו את חייהם בעקבות הסופה הקשה, לצד בעלי כנף שלא שרדו, תעד זיו צב ים ששכל הנראה התרסק עם הגלים על הסלעים המכתרים את החוף. "זה מראה עצוב מאוד, הים שלח עלינו את זעמו", אמר.

מעיריית בת ים נמסר: "צוותים של אגף החופים בעירייה יצאו למקום מיד עם התמוטטות הדק, ולאחר בחינת הנזק, גידרו את האזור והציבו שלטי אזהרה לציבור מפני כניסה לשטח".
העבודות לשיפוץ יחלו בשטח ברגע שתנאי מזג האוויר יאפשרו זאת.
לאור הסכנה הבטיחותית, ציבור התושבים והמבקרים מתבקש לא להגיע לחוף סלע ולציית לשילוט"

 

 

 

 

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות