ח"כ ליברמן בבת ים: "יהיו בחירות רביעיות במאה אחוז"

יו"ר ישראל ביתנו הגיע לפתיחת לשכתו של ח"כ אלכס קושניר, והתייחס גם לצלבי הקרס שרוססו על שלטי הסיעה בבחירות האחרונות

פורסם בתאריך: 11.8.20 20:03

על רקע המשבר והאפשרות של סבב בחירות נוסף, הגיע הערב (שלישי) לבת ים יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כדי לחנוך באופן רשמי את לשכתו של ח"כ אלכס קושניר. ח"כ ליברמן הצהיר ש"יהיו בחירות רביעות במאה אחוז.זה מה שביבי רוצה ולשם הוא מוביל", והתייחס לבת ים: "אחרי מערכות הבחירות הציבור יידע איך להירגע ולשתף פעולה. יש כאן דו קיום מצוין ושיתוף פעולה. יש לי משפחה שגרה עד היום בבת ים ואין בעיה".

לפתיחת לשכתו של ח"כ קושניר הגיעו מלבד ח"כ ליברמן, גם ראש העירייה צביקה ברוט וחברת המועצה מטעם סיעת ישראל ביתנו אירנה גנין.

כפי שפורסם לראשונה ב"השקמה בת ים", ח"כ קושניר הוא למעשה חבר הכנסת הראשון שפתח לשכה פרלמנטרית בעיר. בראיון ל"השקמה בת ים", הסביר ח"כ קושניר כי אחת הסיבות לכך שבחר בבת ים נעוצה בריסוס צלבי הקרס והשחתת שלטי הבחירות של מפלגת "ישראל ביתנו" במהלך הבחירות האחרונות לכנסת.

ליברמן התייחס לאירועים ואמר: "בת ים תמיד הייתה הגרעין של ישראל ביתנו. קיבלנו כאן שלושה מנדטים שזה כוח משמעותי במועצת העיר. כתובות הנאצה הן תוצאה של הסתה גדולה שהייתה בזמן הבחירות, כולל רבנים ואנשי מפלגות שאמרו שעולי חבר העמים הם גויים וקומוניסטים. זה היה חלק מקמפיין הסתה של המפלגות. להסתה הזו היו כמה תוצאות בשטח, גם בבת ים וחבל שכך. אנחנו מעולם לא הסתרנו את דעותינו. אתה מנסה לנהל ויכוח ענייני ומדביקים לך גזען אנטישמי ושונא חרדים, למרות שאני בטוח שמי שפוגע הכי הרבה בחרדים אלה המפלגות החרדיות".

"יש לנו הרבה פניות מבת ים. ואין דבר יותר טוב לדבר עם אנשים באופן בלתי אמצעי. אנחנו ננסה להיות הלובי של בת ים בכנסת. אנחנו פה בשביל לנסות לסייע לתושבים", הוסף ח"כ קושניר.

בנוסף, במהלך האירוע אמר ליברמן לצביקה ברוט כי הוא מאמין ששיתוף הפעולה בין הצדדים יתחזק בתקופה הקרובה במסגרת פתיחת הלשכה החדשה, לטובת תושבי העיר כולם. "לצד הקשרים הענפים שבוודאי יש לך בכנסת", אמר ליברמן לברוט, "מעכשיו גם אנחנו עומדים לרשות העיר ותושביה".
ברוט הודה לליברמן ואמר כי הוא פעל רבות למען העיר בעבר, וציין כי בכוונת הצדדים לשלב ידיים גם עתה, למען סוגיות הנוגעות לשיפור איכות חייהם של תושבי העיר.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בת ימית

    כל מילה שניה שיוצאת מהפה של ליברמן, היא הסתה, היא גזענות, היא שנאה נקיה כלפי הציבור הדתי, כלפי הליכוד,כלפי כל מי שלא נתן לו לעלות לשלטון.
    אז עדיף שישתוק ויפסיק להתחסד.

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות