ויקטור טל. צילום: אלון אלרואי
ויקטור טל. צילום: אלון אלרואי

בשורה: גם בעלי עסקים שאינם מתגוררים בבת ים יקבלו תו חניה

במטרה להקל על בעלי העסקים המתמודדים עם משבר הקורונה, הוחלט על חלוקת תווי חניה לכולם

פורסם בתאריך: 23.7.20 17:26

בשורה לבעלי העסקים בבת ים: כל מי שמפעיל עסק בעיר יקבל תו חניה, גם גם אינו מתגורר בעיר. מאחורי היוזמה עומד ויקטור טל, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק רישוי עסקים. טל שמודאג מאוד ממצב העסקים המקומיים, שהחמיר בעקבות משבר הקורונה, פנה בנושא לראש העירייה, צביקה ברוט, שהביע את הסכמתו לכך.

מדובר ביוזמה אחת מתוך שורה של הקלות שנבחנות בימים אלה, במטרה לסייע ככול שניתן לבעלי העסקים שמתמודדים עם פגיעה דרמטית בהכנסות.



כזכור, טל התייחס בראיון ל"השקמה בת ים" כאן, על מצוקת העסקים בעיר, וציין כי "הקורונה נתנה את מכת המחץ. לפני הקורונה העסקים בעיר בבת ים, בעיקר באזור בלפור ובטיילת היו בכי רע, מכל מיני סיבות והקורונה ללא ספק החמירה את המצב".

"אנחנו מחפשים דרכים לסייע, בינתיים יש שני דברים שאני מעוניין לקדם: הקלות בחניה כדי לעודד אנשים להגיע אל העסקים וקמפיין שייקרא לבת ימים לקנות מעסקים בעיר", סיפר באותו ראיון והוסיף כי "בשיחות שלי עם ראש העירייה, אני רואה שהוא באמת מנסה לעזור. התחלנו בפגישות שמוביל ראש העיירה עם אנשי העסקים. לפני הקורונה תכננו לקיים כנסים שיעודדו את העסקים, אבל עכשיו בגלל הקורונה זה בעייתי מאוד".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שכנה

    צבעתם את כל אזור התעשיה בכחול לבן ואדום לבן כל מי שרוצה לעשות קניות לא יכול איך בדיוק זה עוזר לעסקים ?? אנחנו השכנים שלכם מפואבלו היינו עושים קבוע קניות בבת ים אין חניה וחבל.

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות