תאונה
תאונה

טרגדיה בבת ים: בנו בן ה-25 של עובד העירייה הוותיק נהרג בתאונת אופנוע

האב גילה שבנו האהוב נהרג בתאונה באמצעות הרשתות החברתיות. חברו של הצעיר שנהרג: "הוא היה כולו אור"

פורסם בתאריך: 21.7.20 15:29

טרגדיה: רוכב אופנוע בן 25 נהרג בתאונת דרכים קטלנית. התאונה אירעה אתמול (שני) בצומת הקוממיות אנה פרנק בבת ים. ככל הנראה רוכב האופנוע, צחי גואטה, נאלץ לסטות ממסלולו בעקבות אוטובוס שנכנס לנתיב, והתנגש ברכב. צוותי ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו החייאה ברוכב האופנוע הצעיר, אולם נאלצו לקבוע את מותו.



עם היוודע דבר מותו של צחי, אבל כבד נפל בעיריית בת ים. אביו עמי, הוא עובד עירייה ותיק בבת ים, המשמש כאחראי על הניקיון במוסדות החינוך. "האב והמשפחה מאוד מוכרים בעיר", מספר מכר של המשפחה, "עמי אוהב את האופנוע שלו, ומאז שאני זוכר אותו הוא רוכב על אופנועים. כנראה שהוא העביר את האהבה הזאת גם לבנו. מדובר באבידה גדולה. זה אסון נוראי".

״הוא היה ילד מדהים, תמיד דאג להורים, אבדה גדולה", סיפור עובד עיריית בת ים בגרון חנוק, "הגעתי לזירה בין הראשונים, לאחר שמד״א הגיעו. המראה היה קשה.  האבא מרוסק, הוא איבד את הדבר הכי יקר לו ברגע".

האב עצמו נסער וכואב. הוא גילה על מות בנו ברשתות החברתיות. "לדעתי זה חמור מאוד שהודיעו ברשתות החברתיות שהוא נהרג, לפני שהמשפחה קיבלה את המידע הזה", אומר האב בכאב, "כתבו שרוכב האופנוע נהרג, ומפה ועד להגיע אל מיקום התאונה זה היה גיהינום. רציתי להגיע למקום כדי לראות את זה. לדעתי מישהו צריך לתת דין וחשבון על זה".

חברו הקרוב של צחי, סיפר: "הבן אדם הזה מעולם לא קילל ולא אמר שום דבר רע על אף אחד. כולו היה אור. איבדתי חבר, איבדתי אח. הוא היה קרוב אליי, למדנו יחד ואפילו היינו יחד בשירות הצבאי. אנחנו חברים מאז כיתה א'. לא חשבתי שאני הולך לקבור את החבר שלי היום. הדבר שהוא כל כך אהב – אופנועים, זה מה שגמר אותו בסוף".

צחי יובא הערב למנוחות בבית העלמין בבת ים. הוא הותיר אחריו הורים ואחות.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות