תאונה קטלנית בבת ים: רוכב אופנוע נהרג בהתנגשות עם רכב

לאחר מאמצי החייאה נאלצו צוותי ההצלה לקבוע את מותו של הצעיר

פורסם בתאריך: 20.7.20 20:04

עדכון אחרון: 20.7.20 20:20

לפני מספר דקות אירעה תאונת דרכים קשה בין רכב לאופנוע בצומת הקוממיות אנה פרנק בבת ים לבין רכב פרטי. צוותי הצלה שהגיעו למקום החלו לבצע החייאה ברוכב האופנוע, כבן 25, אולם נאלצו קבוע את מותו. הכביש נחסם לתנועה.



חובש רפואת חירום אלכס חן ופראמדיק מד"א ברק כץ סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 25 שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם חבלה רב מערכתית קשה בסמוך לרכב ולאופנוע. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות. מצבו היה קריטי וסופן נאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב גבר כבן 40 לא נזקק לטיפול רפואי".

בני מזרחי, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואופנוע. כשהגעתי לזירה רוכב האופנוע סבל מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה. למרבה הצער נקבע מותו של רוכב האופנוע לאחר ניסיונות החייאה ממושכות בזירת התאונה".

מהמשטרה נמסר כי למקום זומן בוחן תנועה והמשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע.

עוד נמסר כי רחוב קוממיות, ממשה דיין (חולון) עד ניסנבאום, נסגר לתנועה משני הכיוונים, וכי ציבור הנהגים מתבקש לנסוע בדרכים חלופיות.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אהרון

    מה יהיה עם התאונות נמאס?!לא חבל על חיי אדם? סעו בזהירות !!!

  2. משה

    עצוב וכואב. בואו נודא על האמת כל רוכבי הדו גלגלי נוסעים כמו נהגי מרוץ, אוכפים מכל הצדדים. לא רואים בעיניים.בלי קשר לתאונה זו.

  3. ננוני

    יןתר מידי תאונות בכבישים מה קורה איפה המישטרה איפה רק מצלמות זה לא מספיק ?, שיתחילו לסמן כבישים מסוכנים ולהעמיד שוטרים אחאת זה לא ירתיע אף אחד יכול להיות שהיו מצילים את הילד הזה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות