רצועת החוף. צילום: דוברות
רצועת החוף. צילום: דוברות

האם תוכנית התחדשות בן גוריון תציל את העסקים הקטנים?

במסגרת התוכנית יוכלו בעלי העסקים לרחיב את שטח המסחר ואת המרחב לצורך הוצאת שולחנות וכיסאות

פורסם בתאריך: 19.7.20 14:48

על רקע המשבר הכלכלי: אושרה התוכנית להתחדשות רחוב בן גוריון בבת ים. זאת, במטרה לסייע לבעלי העסקים בעיר.

כפי שפורסם כאן ב"השקמה בת ים", בעלי עסקים רבים בעיר, התמודדו עם מצוקה קשה עוד לפני משבר הקרונה, שהחריף עוד יותר את מצבם. כעת באמצעות התוכנית להתחדשות הרחוב מקווים בעיריית בת ים לסייע לכל אותם בעלי העסקים.

התוכנית שתבוצע בצד המזרחי של הרחוב, מביאה עמה שתי בשורות לבעלי העסקים בבן גוריון: אפשרות להוסיף שטחי בנייה לטובת הגדלת המסחר בקומת הקרקע של העסקים – בכפוף לתנאים שבהוראות, ואפשרות להגדיל את המרחב לצורך הצבת כסאות ושולחנות. זאת, בתנאי שיישאר מרווח של שני מטרים להולכי הרגל, במקום שלושה מטרים כפי שנדרשו בתוכנית הקודמת.



בעירייה מציינים כי התוכנית אינה מוסיפה קומות או גובה לעסקים, ואינה כוללת את טיילת החוף שבצד המערבי ברחוב בן גוריון, וכן את החוף עצמו.

ראש העיר, צביקה ברוט, מסר: "קידום הפעילות העסקית בעיר הוא אחד המפתחות לאפשר לנו עצמאות כלכלית, והעסקים בטיילת הם כוח קריטי להתפתחותה של בת ים. הם מהווים מנוע כלכלי חשוב לעיר, הן בתקופה המאתגרת בה אנו נמצאים עכשיו והן בזמן שגרה. מהלך זה נועד להסרת חסמים ביורוקרטיים, המקשים על בעלי העסקים הקטנים והבינוניים בפעילותם היום יומית, והמונעים מהם לעבוד בצורה תקינה ולהרחיב את פעילות העסקית בעיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות