בוזגלו
בוזגלו

המיליונר שמחלק מותגים בחינם פתח שוק חינמי לנזקקים בבת ים

איש העסקים גבריאל בוזגלו פתח שוק פירות וירקות לצד חנות המותגים: "אני פעיל 11 שנים בקהילה ולא נתקלתי מעולם בכמות בקשות כמו בתקופה הזו בעקבות משבר הקורונה"

פורסם בתאריך: 9.7.20 13:09

איש העסקים גבריאל בוזגלו, שפתח לפני כחודשיים חנות ענק של מותגים במטרה לעזור לנזקקים כפי שפורסם ב"השקמה בת ים", פתח בשבועות האחרונים במתחם צמוד לחנות הבגדים שוק פירות וירקות המחולקים חינם לנזקקים. מדי יום חמישי ניתן להגיע למקום ולקבל תוצרת טרייה ללא תשלום, החל מ-09:30 בבוקר ועד שעות אחר הצהריים. השוק וחנות הבגדים נמצאים במתנ"ס גאולים, רחוב ניצנה 19 בבת ים.

"כל מי שרוצה פשוט מגיע ממלא את השקיות והולך לדרכו. אנחנו לא מגבילים בשום דבר, וכשאנחנו שומעים את הפידבקים של אנשים שמספרים שעכשיו יהיה להם אוכל לשבת, זה שווה את הכל", אומר בוזגלו ל"השקמה בת ים".



בוזגלו גדל במשפחה של 10 נפשות, בדירת שני חדרים בשכונת ג'סי כהן בחולון. הוא לא שוכח את עברו. באמצעות העמותה שהקים, הנקראת "דרכי אליהו למען הילד", הוא דואג למזון ל-3,000 משפחות ברחבי הארץ.

"השוק הזה הוא בשביל התושבים, חשבנו על מקום שבו לא נצטרך אישור מיוחד להפעלת המקום ובחרנו במתחם הצמוד לחנות המותגים, מדי יום חמישי יש פה כמויות עצומות של אנשים והמספר רק הולך וגדל. אני פעיל 11 שנים בקהילה ולא נתקלתי מעולם בכמות בקשות כמו בתקופה הזו בעקבות משבר הקורונה".

מלבד השוק חנות המותגים החינמית של בוזגלו ממשיכה לפעול. עם פתיחתה סיפר בראיון ל"השקמה בת ים" כי "אם אני מצליח להשיג את המותגים היוקרתיים אז מה טוב. כשחייל נזקק לובש את החולצה של דולצ׳ה וגאבנה ויוצא איתה בערב, תתארי לעצמך איך הוא מרגיש. אני מוכר ומקושר מאוד, וספקים מאוד מחשבים אותי והם גם מסייעים המון בכמויות יפות".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. שלומית. תל אביב.

    תגובתי כאן היא לצדיק גבריאל בוזגלו, שלא שכח את ילדותו בבית הוריו. אני בטוחה שהוא קיבל חינוך טוב מאוד ומעלה.
    הנותן בסתר לנזקקים, יתוגמל בדרך אחרת.
    כל הכבוד לך. אני מורידה בפניך את הכובע,
    ומצדיעה לך.

  2. יונתן

    איזה כיף לדעת שיש אנשים כאלה…
    אהבת חינם ואיחוד העם זה מה שינצח!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות