סטלה ביץ' בת ים
סטלה ביץ' בת ים

בעלי הסטלה ביץ': "ישבתי בבידוד במלון וראיתי איך נערים הורסים את המסעדה"

יוני עזרא גילה אחריות ולמרות שלא קיבל הנחיות ברורות ממשרד הבריאות, הודיע על סגירת המסעדה בעקבות ביקור של חולת קורונה במקום. אבל הדברים שראה מחלון חדר המלון שבו הוא שוהה בזמן הבידוד, לא נתנו לו מנוח

פורסם בתאריך: 6.7.20 19:17

אחרי שהודיעו ביום שישי האחרון על סגירת הסטלה ביץ' לאחר שעובדים רבים נשלחו לבידוד, הבוקר (שני) הודיע בעלי המסעדה יוני עזרא, על פתיחתה מחדש. הסיבה: החשש מוונדליזם והרס המקום.



כפי שפורסם כאן ב"השקמה בת ים" ביום שישי האחרון פרסם יוני עזרא מבעלי הסטלה ביץ' פוסט שבו הוא סיפר כי לאחר שעובדים רבים במקום נשלחו לבידוד הוא נאלץ לסגור את המסעדה עד ה-13 ביולי. זאת, לאחר שאשתו ענת, יחד עם שתי בנותיו נמצאו חיוביות לקורונה.

עזרא נכנס לבידוד יחד עם עובדים נוספים והודיע על סגירת המסעדה עד ה-13 ביולי. לדבריו, לא קיבל הנחיות מדוייקות ממשרד הבריאות והחליט לנקוט במשנה זהירות על מנת למנוע הידבקות, הוא קיבל מאות תגובות מפרגנות מלקוחות ומתושבי העיר ששיבחו אותו על ההחלטה ועל לקיחת האחריות.

הבוקר (שני) פרסם עזרא, ממחדרו במלון לאונרדו, שם הוא נמצא בבידוד, כי החליט לפתוח את המסעדה שוב החל מהיום. "אני יושב בחלון של המלון וצופה על מה שקורה במסעדה, ומגלה שהוונדליזם חוגג שם", הוא מספר, "ראיתי קבוצות של נערים שישבו לי שם במשך שלושת הימים האחרונים לקחו משם חפצים כמו כיסאות ומנורות שעלו לא מעט כסף. עישנו שם נרגילות במתחם, ועשו במקום כבשלהם".

"ראיתי איך מפעל חיי מתרסק לי מול העיניים, בלית ברירה החלטתי שאני פותח מחדש, ניקינו את המקום, חיטאנו, הוצאנו לא מעט כסף וחזרנו עם צוות מצומצם יותר, העיקר שהמקום יהיה פתוח שוב ויהיה מישהו מטעמנו שישמור על המקום, זה הזוי שאין עם מי לדבר ואין מה לעשות אחרת, אבל אם זה מה שצריך לעשות, נעשה גם את זה", מוסיף עזרא.

עזרא מבהיר כי אין לו כל כוונה להפר את הבידוד. "יש לי את צוות העובדים שלי, שלא היה במתחם בזמן ביקור חולת הקורונה, והם ינהלו את המסעדה ויעדכנו אותי מקרוב עד שיסתיים הבידוד", הוא אומר.

ואם לא די בהתמודדות הקשה, בשעות האחרונות החליטה הממשלה כי מסעדות יוגבלו למספר של 20 אנשים בלבד. "אנחנו צריכים ללמוד את הנושא מחדש ולראות מה עושים, אני מקווה שיהיה טוב", אומר עזרא.

 



תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. אני

    אנשים לא אחראים והפיקוח לא עובד. אצלנו בבניין יש שני חולי קורונה. אחד כבר משתעל שבועיים ורק עכשיו אחרי אזהרה של ועד הבית , נכנס לבידוד. שכן אחר הגיע מחו"ל ולא היה בבידוד. התברר שהוא חולה וגם עכשיו מסתובב בחוץ.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ואיפה החוק והמישטרה הם צרכים להיות שם בכמה דקות לתקן הם באים רק אחרי ההולגניות והפשע.אם אין מספיק כוח שיעסיקו לתפקיד חיילים משוחררים ובימיוחד הזמנים האלו !!

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות