סטלה ביץ' בת ים
סטלה ביץ' בת ים

התפשטות הקורונה: צוות הסטלה ביץ' ועובדי הפיקוח נשלחו לבידוד

שמונה עובדי הפיקוח העירוני ייכנסו לבידוד ושני בתי ספר ייסגרו לאחר שנמצאו חולים מאומתים

פורסם בתאריך: 3.7.20 17:47

נמשכת התפשטות הקורונה: הבעלים של מסעדת הסטלה ביץ', יוני עזרא, הודיע לפני זמן קצר (שישי), כי המסעדה תיסגר לאחר שעובדים במקום נדרשו להיכנס לבידוד.

ענת, אשתו של עזרא, יחד עם שתי בנותיו נמצאו חיוביות לקורונה ובעקבות כך נדרשו עשרות העובדים במקום להיכנס לבידוד. "אין מענה במשרד הבריאות ולא קיבלנו הנחיות, ולכן החלטנו לנקוט במשנה זהירות ולסגור את המסעדה", אמרה ענת.

עזרא כתב בדף הפייסבוק של המסעדה כי "שלום לכולם, אני יוני עזרא וכל העובדים בסטלה ביץ' קיבלנו הודעה להיכנס לבידוד. אני סוגר את המסעדה מרצון עד ה-13.7 בצער וכאב, אבל הבריאות חשובה מהכל. ואל תשכחו אם לא הכל טוב – הכל לטובה. מאחל לכם בריאות ושבת שלום".



בנוסף, שמונה עובדי עירייה נוספים נכנסו היום לבידוד לאחר שעובד במחלקת הפיקוח העירוני התגלה כחולה קורונה. הפקח נדבק בקורונה מקרוב משפחתו ודיווח על כך למעסיקיו. אמש, לקראת חצות, התקיימה בדיקה מקיפה בקרב עובדי מחלקת הפיקוח ואותרו שמונה עובדים, רובם פקחים, שהיו במגע עימו. בעירייה ציינו כי העבודה השוטפת במחלקה נמשכת על ידי שאר הפקחים וכך גם עבודת השיטור העירוני.
במקביל הוחלט בעירייה, בשיתוף עם ועד ההורים העירוני, לסגור את בתי הספר סוקולוב וציפורי, לאחר שנשות הצוות אובחנו כחולות קורונה. בתי הספר יישארו סגורים עד שיתקבלו תוצאות הבדיקות לגילוי הנגיף שנעשו בקרב התלמידים.
ראש העירייה, צביקה ברוט, שוחח היום עם שר הבריאות יולי אדלשטיין, בעקבות מגמת הירידה בתחלואת הקורונה בעיר. יחד עם זאת, הדגיש ברוט הדגיש כי מוקדם עדיין לשמוח ויש להמתין שבוע נוסף.


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מכיוון שהבדיקות נכונות רק ב70 אחוז ו30 מקרים מכל 100 הפ טעות – שיעשו בדיקה חוזרת ויתגלה שהם לא חולים בכלל . בהצלחה

  2. אמטי דמטי

    באסה מקום טוב לשבת בו אני מאוד אוהב את ההנהלה שם אנשים חמים וטובים לא מגיע לעסק שלהם הזאתי נפילה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות