אכיפה
אכיפה

התפרצות בבת ים: חולקו עשרות דוחות על הפרת הנחיות קורונה

נמשכת העלייה במספר החולים המאומתים: אכיפה נרחבת גם בסופרמרקטים בעיר, בעקבות ההתפרצות בסופר דוש

פורסם בתאריך: 24.6.20 13:11

מספר חולי הקורונה בבת ים ממשיך לעלות. הבוקר (רביעי) יצאו העירייה והמשטרה במבצע אכיפה נרחב ברחבי העיר. עד כה הגיע מספר החולים בבת ים ל-161. מדובר בעלייה של 16 חולים מאתמול.

בשל כך, שוטרי ממרחב אילון הצטרפו הבוקר לצוותים של השיטור העירוני והפיקוח העירוני, לאכיפת תקנות הקורונה, המחייבים בין השאר עטיית מסכה. הצוותים התפרסו ברחובות מרכזיים, באיזור הטיילת, המצבה ובקניון וחילקו עשרות דוחות.

בנוסף, הורה ברוט לבצע אכיפה גם בתוך הסופרמרקטים בעיר, כולל ביקורות פתע שמבוצעות שם מדי שעתיים. כפי דיווחנו כאן הבוקר, רשת הסופרמרקטים העירונית סופר דוש הייתה אחד מיעדי ההדבקה הדומיננטים, לאחר שכ-20 עובדים נדבקו בנגיף. עד כה חולקו עשרות קנסות לחנויות ולאזרחים שהפרו את ההנחיות וסיכנו את הציבור.



מבצע האכיפה הבוקר מצטרף לדיוני ממשלה שהתקיימו אתמול, סביב השאלה האם להטיל סגר על העיר. אמש הוחלט כי ההחלטה בדבר הטלת הסגר תיבחן מחדש לאחר בחינת קצב ההדבקה, וכעת נראה כי קצב ההדבקה מוסיף להיות מהיר, ושאלת הסגר נשארת בעינה.

במקביל ממשיך ברוט לקיים הערכות מצב עם גורמי המקצוע בעירייה, משרד ראש הממשלה, משרד הבריאות, המשטרה ופיקוד העורף, כשהמטרה היא להחזיר את העיר לנתוני תחלואה נמוכים.

בעירייה קוראים לתושבים להקפיד על ההנחיות. "רק שיתוף פעולה והקפדה על ההנחיות ימנעו את הידבקות התושבים בקורונה ויאפשרו להתנהל בשגרה בעיר, בכפוף להנחיות הקורונה", ציינו בעירייה.

 

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות