סופר דוש
סופר דוש

עובדת סופר דוש: "יחד איתי בבית החולים יש 15 עובדים ולקוחות שנדבקו בקורונה"

בעקבות ההדבקה ההמונית הוחלפו כל עובדי סופר דוש. עובדת מספרת: "לא הייתה הקפדה על ההנחיות". הנהלת המקום: "בימים האחרונים עברנו בהצלחה את הביקורות של משרד הבריאות"

פורסם בתאריך: 24.6.20 10:37

כ-20 עובדי "סופר דוש" בסניפים בבת ימון וברחוב הרב ניסנבויים חלו בקורונה, והדביקו גם לקוחות. למרות זאת, הסניפים בבת ים ממשיכים לפעול, לאחר שהוחלף כל צוות העובדים.

להתפרצות בסופר דוש התייחס גם ראש העירייה, צביקה ברוט, שציין כי אחת הסיבות לעלייה בתחלואה בבת ים נעוצה באחד הסופרים בעיר. כפי שפורסם כאן ב"השקמה בת ים", חולי קורונה שהו בהזדמנויות שונות במשך שעות ארוכות בסופר.

עובדת בסופר דוש שנדבקה בקורונה ומאושפזת בבית החולים, מספרת ל"השקמה בת ים": "לא חשבתי שאגיע לעבודה ואדבק שם בקורונה. כולנו באים לעבוד ולהרוויח משכורות. מהרגע שהתחילו לפתוח את הסגר, כמעט ולא הקפידו על ההנחיות. חוץ מבדיקות של חום בכניסה האנשים והעובדים לא הקפידו על מסכות ועל כפפות והייתה הדבקה המונית. בבית החולים שבו אני נמצאת יש לפחות 15 אנשים שהם עובדים ולקוחות של הסופר".



לדבריה, במהלך העבודה היא הקפידה על שימוש במסכה ובכפפות. "יש לי בני משפחה עם מחלות רקע ולא רציתי לקחת סיכון, אבל במטבח המשותף היינו העובדים בלי מסכות ושם כנראה נדבקתי", היא מספרת, "אני חושבת שחייבים לאכוף את החוקים ואם אתה שואל אותי חייבים לסגור את הסניפים שנגועים, זו ממש מדגרה וזו סכנת נפשות מה שקורה שם. הנהלת הסניף שלחה חלק מהעובדים לבדיקות ואת מי שלא עשה בדיקה הם בכלל לא חייבו לעשות. מצד שני, זו פרנסה של אנשים ואם יסגרו את הסופר אז לא תהיה עבודה".

את תחזרי לסניף?

"אני מתכננת, אבל מי יודע כמה זמן זה ייקח עכשיו, בפעימה הראשונה הייתה לנו עובדת שחלתה וחזרה אחרי חודשיים וחצי אז מי יודע כמה זמן אני אהיה ככה? אני מקווה שזה יסתיים מהר ואחזור הביתה כבר. זה כרגע הכי חשוב לי".

מהנהלת הרשת נמסר כי "בימים האחרונים משרד הבריאות ערך בדיקות פתע בסניפים ברחבי העיר,  ובכולן קיבלנו ביקורות מאוד טובות. הכללים נשמרים ונאכפים ואנחנו עובדים לפי ההנחיות של משרד הבריאות בכל שעות היום".

 

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות