קטי פיאסצקי-מורג. צילום: ינאי יחיאל
קטי פיאסצקי-מורג. צילום: ינאי יחיאל

ברוט פיטר את פיאסצקי מתפקידה כיו"ר מועצת העיר בעקבות ציוץ בטוויטר

ראש העירייה צביקה ברוט פיטר את קטי פיאסצקי לאחר שרמזה כי הגיש תלונה נגד הקהילה הגאה, שהפגינה מתחת לביתו. פיאסצקי: "סתימת הפיות והפחדה המזעזעת"

פורסם בתאריך: 10.6.20 21:58

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט פיטר הערב (רביעי) את יו"ר מרצ, קטי פיאסצקי, מתפקידה כיו"ר מועצת העיר וכמיועדת לתפקיד מ"מ ראש העיר לאחר מחצית הקדנציה.

ההחלטה באה לאחר ציוץ בטוויטר של פיאסצקי, שבו רמזה כי ברוט הגיש נגד הקהילה הגאה תלונה, לאחר שהפגינו מתחת לביתו באמצע הלילה. "יוצאת עכשיו מתחנת משטרת בת ים. ליוויתי חברים שזומנו לחקירה כי 'העזו' להפגין מתחת לבית של ראש העירייה על הדרת הקהילה הגאה בעיר. רוצים לנחש מי הגיש את התלונה? אותו אחד שתיכף ישחק אותה אביר זכויות האזרח ויציע לחלץ אותם כדי לגרוף רווח פוליטי", כך צייצה פיאסצקי בטוויטר.

אולם לטענת גורמים בעירייה, ברוט מעולם לא הגיש תלונה בנושא, ואף הודיע למשטרה כי הוא מבקש שלא לפעול נגד המפגינים. בנוסף, זעמו בעירייה על כך שפיאסצקי כלל לא טרחה לפנות לראש העירייה כדי לבדוק את העובדות לפני שכתבה את הדברים. סגני ראש העיר וההנהלה עודכנו הערב על ההחלטה.



בין ברוט לפיאסצקי קשרים טובים, לפחות בתקופה שאחרי הבחירות. היא קיבלה את תפקיד מ"מ ראש העירייה בחצי השני של הקדנציה, והחזיקה גם בתיק קידום מעמד האישה. לאחר שנמצא כי בת ים נמצאת בתחתית רשימת הרשויות הידידותיות לקהילה הלהט"בית פיאסצקי תקפה את ברוט, כאן ב"השקמה בת ים".

מהעיריה נמסר הערב בתגובה כי "ראש העירייה הודיע ליו"ר מרצ על העברתה מכהונתה. הנושא יובא לאישור מועצת העיר כבר בשבוע הבא". גורמים בכירים הוסיפו כי "ברוט לא יסבול גורמים מתוך הקואליציה שיתקפו אותה. כל צעד כזה ייענה בחומרה. הוא הקים קואליציה רחבה מאד כדי לאחד את העיר ולמנוע פילוגים, אבל מי שיפעל בדרך של לכלוכים והשמצות לא יישאר חלק מהקואליציה. יחד עם זאת, הדלת עדיין פתוחה בפניה לחזור בהמשך, אם היא תחליט להתנהג כחברת צוות".

פיאסצקי מסרה בתגובה: "הנחתי שהציוץ שלי לא ימצא חן בעיניי ראש העירייה. אני רואה בחומרה את סתימת הפיות ואת ההפחדה המזעזעת של תושבי העיר. החקירה שנפתחה נגד נשים וגברים ערכיים ואמיצים שפועלים למען זכויות הקהילה הגאה, היא קנטרנית ומיותרת. אמשיך להיאבק לטובת הערכים בהם אני מאמינה ובשמם נבחרתי, ובפרט לצד חברי הקהילה הגאה בבת ים, גם במחיר של ויתור על תפקידים. לבת ים מגיעה הנהגה שדואגת לכלל התושבים שלה. כשקיבלתי את מכתב הפיטורים של ראש העירייה נשמתי לרווחה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. בת ימית

    אם מישהו היה מפגין מול הבית שלי באמצע הלילה אני ועוד איך הייתי מתקשרת למשטרה וזה בכלל לא מעניין אותי על מה הם מפגינים!
    יש דרך מסודרת וחוקית להפגין והגיע הזמן שמישהו יעצור את כל אלה שמרעישים איפה שבא להם ומתי שבא להם, יש אנשים שגרים פה ורוצים קצת שקט בבית שלהם ובמיוחד באמצע הלילה!

  2. משה

    שהשמולאנית הזאת לא יהיה לה שום תפקיד ציבורי. שתחבור עם המפלגה שלה למפלגת תומכי הטרור.

  3. שרה אלפסי

    צודק ראש העיר. הגב' אינה יכולה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה !!! אם החלטת להיות חלק מהקואליציה עלייך לנהוג בהתאם למדיניות שמתקבלת ברוב קולות. אם לעניות דעתך ראש העיר הגיש תלונה מן הראוי שלפני שאת מצייצת ומכפישה תוודאי שהנתונים אמיתיים ורז תפעלי בצורה מכבדת ומכובדת. לא ייתכן שהאצבע תהייה כה קלה על המקלדת ואחכ חובת ההוכחה על מי שנגרם לו עולל.

  4. תושב בת ים

    אם ברוט לא הגיש תלונה במשטרה נגד המפגינים – ניתן בקלות לבדוק את זה ומי הגיש, ובכל מקרה לדרוש מפיאסצקי את האישור לציוץ שלה!
    ולפי זה אחד משניהם חייב התנצלות פומבית לידיעת התושבים.
    ניחוש פרטי שלי: ברוט נעים ההליכות לא היה מתלונן נגד המפגינים וסביר מאוד שהשכנים הזועמים שצריכים ללכת בבוקר לעבודה התלוננו.

  5. אחת שנמאס לה מהשתלטות של להטבים

    ממתי בכלל צריכה קהילה להתאחד על בסיס הפעילות המינית שלה? את מי זה צריך לעניין מה שהם עושים בחדר המיטות? ולמה הם מנפנפים בזה בנחרצות? חאלאס עם זה. אולי נתחיל ליצור קהילות על בסיס העדפות אכילה? קהילת זוללי הספגטי? קהילת תאבי השוקולד? קהילת אלה שאין להם רכב ונוסעים באוטובוס? גם כן קהילה…שיעשו בצנעה את מה שהם עושים והבעיות יצטמצמו למינימום. כל הצרות מתחילות מזה שהם מדגישים דברים שהצנעה יפה להם ושלא אמורים לעמיין אף אחד. ועוד קוראים לזה:"גאווה"…פחח…

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות