"דם נשים אינו הפקר": עשרות בעצרת מחאה מול בית הנרצחת בבת ים I צפו:

בעקבות רצח טטיאנה חייקין יצאו גברים ונשים מהבית שבו נמצאה גופתה לתחנת המשטרה: "נשים נרצחות, נאנסות וסובלות בבית שלהן"

פורסם בתאריך: 5.5.20 10:51

עשרות הגיעו אמש (שני) לעצרת מחאה מול ביתה של טטיאנה חייקין בת ה-50, שנרצחה ביום ראשון על ידי בן זוגה איגור צ'פיקוב. גם במקרה הטרגי בבת ים, כמו ברצח מאסטוול אלאזה, אם לשניים, בת 31 מחולון, התברר כי לבן הזוג עבר של אלימות במשפחה.



לעצרת שתוכננה כבר בערב הרצח של חייקין, הגיעו רבים שהדליקו נרות מול ביתה של הנרצחת ברחוב יוספטל בבת ים, ולאחר מכן צעדו בהמשך לכיוון תחנת משטרת בעיר.

את עצרת יזמו הפעילות החברתיות איה שחר ורון מרכס, בנות 24. השתיים תכננו תחילה אירוע התכנסות והדלקת נרות לזכרה של הנרצחת מתחת לביתה, אלא שבעקבות התגובות שקיבלו החליטו לקיים עצרת מחאה תחת הכותרת "לא שותקות בבת ים".

"היה בתחילה רצון להתכנסות קטנה", סיפרה שחר בשיחה עם "השקמה בת ים" לפני קיום העצרת. "אלא שהאירוע קיבל תאוצה מטורפת במהלך הלילה. לפתע התברר כי עשרות אנשים ובעיקר נשים ביקשו להצטרף ולמחות. לצערי, נשים מרגישות פחד ואלימות וזה קורה סביבנו כל הזמן".

במחאה שהתקיימה אמש השתתפו כ-150 נשים וגברים שקראו "דם נשים אינו הפקר", ו"נשים לזה סוף". "נשים נרצחות, נאנסות וסובלות מאלימות קשה בבית שלהם כל הזמן. המדיניות לא השתנתה והגיע הזמן לשנות את המדיניות. יש מי שאחראי לכל המצב הבלתי נסבל הזה", אמרה שחר במהלך העצרת.

 



תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. יוסי

    במקום לבזבז זמן על הפגנות תוציאו את האנרגיה על עזרה לנשים במצוקה.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות