בזמן סגר הקורונה: החלו עבודות פיתוח מתחם בריכת בורה בורה בטיילת 

היזם חויב להשקיע שלושה מיליון שקלים בפיתוח המתחם שנבנה לפני יותר מ-30 שנה

פורסם בתאריך: 26.4.20 14:35

בימים אלה, במסגרת השיפוצים ושדרוג התשתיות בעיר, החלו עבודות פיתוח מתחם בריכת בורה בורה שבטיילת בת ים.

בעיר מנצלים את ימי הקורונה וההגבלות על התנועה במרחב הציבורי, כדי לקדם את העבודות הפרוקטים בעיר, כפי שפורסם כאן ב"השקמה בת ים". בימים אחרונים מקדמים בעירייה את העבודות בבריכת בורה בורה שבטיילת.

בתחילת הקדנציה התקבלה החלטה בהנהלת בעיר כי מעתה מכרזים עירוניים שיפורסמו יחייבו את הזוכים להשקיע בבינוי, תחזוק ותפעול של הנכסים העירוניים. במסגרת זו, במרכז שנערך לפני מספר חודשים על מתחם הבורה בורה, חויב הזוכה להשקיע כשלושה מיליון שקלים בפיתוח במתחם שנבנה לפני יותר מ-30 שנה. פיתוח המתחם כולל שיפוץ המרחב הציבורי בכניסה, שדרוג בריכות השיחה ואזורי הנוחות והקמת עמדות מזון מהיר.



מ״מ ראש העירייה אלי יריב, האחראי מטעם הנהלת העיר על פיתוח הטיילת וחוף הים, מסר: "הנהלת העיר מובילה קו ברור בנושא. יזמים שרוצים לפעול בבת ים יצטרכו לתת ערך מוסף לתושבים העיר, ואני שמח שאחרי שנים ארוכות אנחנו מצליחים לשנות את סדרי העדיפויות".

עוד הוסיף יריב כי "אנו עושים לילות כימים, יחד עם הצוותים המקצועיים, במטרה שהמתחם יהיה מוכן עד לפתיחת הקיץ לרווחת התושבים. פיתוח המתחם הוא חלק מתוכנית רחבה יותר של חיבור והנגשה של הטיילת העליונה עם הטיילת התחתונה שצפויה להתחיל גם בקרוב".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות