עבודות הלנה
עבודות הלנה

בזמן שאתם בבית: העבודות לשדרוג גינת הלנה ראפ בעיצומן

ראש עיריית בת ים הורה להאיץ את העבודות דווקא בימים אלה, כאשר ההפרעה לציבור מינימלית

פורסם בתאריך: 21.4.20 18:57

נמשכות העבודות לשדרוג גינת הלנה ראפ והנגשתה לילדים עם צרכים מיוחדים ובעלי מוגבלויות.

מתברר כי במהלך ימי סגר הקורונה האיצה העירייה את העבודות ברחבי העיר. זאת, במטרה שבתום ההגבלות במרחב הציבורי יושלמו העבודות בכמה שיותר פרויקטים בעיר.

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, הנחה את גורמי המקצוע להאיץ בתקופה זו, כאשר התושבים נמצאים בבתים, את העבודות ברחבי העיר. מדובר בעבודות פיתוח, שיפוץ מוסדות חינוך, תשתית, תאגיד המים והרכבת הקלה. זאת, כאשר ההפרעה לציבור היא מינימלית.



בתוך כך, נמשכות העבודות המבוצעות לשדרוג גינת הלנה ראפ והנגשתה לילדים עם צרכים מיוחדים. העבודות המבוצעות על ידי עיריית בת ים בשיתוף מפעל הפיס החלו לפני כחודשיים והן צפויות להסתיים בעוד כחודשיים.

במסגרת השדרוג תונגש הגינה לילדים עם צרכים מיוחדים, באמצעות התקנת מתקני משחק מותאמים, לצד מתקני כושר. כמו כן, תשודרג חזות הגן, באמצעות החלפת הריצוף והתקנת ריהוט גן חדש. במהלך העבודות, בהתאם לצו הבריאות, נאסרת כניסת התושבים לגינה.

העבודות לפיתוח גינת הלנה ראפ הן חלק ממהלך עירוני לשדרוג המרחב הציבורי. על פי התוכניות, במהלך השנה הקרובה צוותי העירייה צפויים לשרג גינות ופינות חמד בעיר, על מנת לחולל שינוי חזותי רציף, בין היתר באמצעות פינות ישיבה עם ספסלים מעוצבים וריהוט רחוב.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות