רכב צילום: יואב כינר
רכב צילום: יואב כינר

צפו: שיירת רכבי היוקרה שהצליחה לרגש את תושבי בת ים

הילדים התלהבו וההורים התרגשו: השיירה שנסעה ברחובות בת ים הצליחה לספק לתושבים רגע של נחת

פורסם בתאריך: 2.4.20 14:54

אירוע הספורט המוטורי שהצליח להוציא את תושבי בת ים אל החלונות והמרפסות לקול המנועים, וסיפק הבוקר (חמישי) לילדים ולתושבים הסגורים בבתים, רגע של פסק זמן מהמציאות המאוד לא פשוטה.

כפי שפורסם אתמול כאן ב"השקמה בת ים", מה שהתחיל כעזרה בחלוקת סלי מזון למערך המתנדבים העירוני ביוזמתו של המשנה לראש העיר ירון לוי, הפך לשיירה של 70 רכבי ספורט ויוקרה, שעלותם כוללת נאמדת בעשרות מיליוני שקלים, בחסות מועדון IMC-Israel Motor Club, בניהולו של ששון יצחק.

בין רכבי היוקרה שנסעו ברחובות בת ים, היו מכוניות פרארי, מוסטנג, וגם למבורגיני אחת שעלותה שלושה מיליון שקלים, פורשה, יגואר והאודי r8+, שמחירה עומד על שני מיליון שקלים. השיירה יצאה הבוקר והצליחה לרגש תושבים רבים, שחלקם תיעדו את הרגע מהמרפסת.

 

סטלה סאייג, אחת מתושבות העיר שהצליחה לתעד את הרכבים שעברו מתחת לביתה, אמרה: "שאפו לעיריית בת ים על החוויה הנפלאה לילדים, במיוחד בתקופה זו הילדים נהנו מאוד".

"זה היה מגניב, הילדים התלהבו כל כך. היה נחמד לראות אותם מחכים לשיירה בחלונות. אלה לא רכבים שרואים כל היום", סיפרה שירה לוי.

לוי התייחס סיכם את האירוע המוצלח ואמר: "שמתי לראות שלא הייתה התקהלות. אנחנו כל הזמן היינו בתנועה, והתושבים שמרו על הנחיות משרד הבריאות. ובאותה הזדמנות אני להודות למארגנים ממועדון IMC שהוציאו את היוזמה שלו לפועל. אני מודה ליונתן אמזלג אחראי על אירועים לקהילה ולחיליק שושן שיזם את כל החיבורים ועזר לנו לשמח את התושבים".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ג

    זהו חסד מבייש. רכבי יוקרה מחלקים סלי מזון לנזקקים??????????? פ אד י ח ה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות