שיירת מכוניות היוקרה תעבור בבת ים ותחלק מזון למשפחות

50 מכוניות יוקרה בשווי של עשרות מליוני שקלים, יגיעו מחר לבת ים

פורסם בתאריך: 1.4.20 18:24

חובבי סדרת הסרטים "מהיר ועצבני" וודאי ישמחו לגלות כי שיירה של 50 מהמכוניות היקרות במדינה, בעלות כוללת של עשרות מיליוני שקלים, בחסות מועדון IMC-Israel Motor Club, בניהולו של ששון יצחק, תגיע מחר (חמישי) בשעה 11:00 בבוקר לבת ים כדי לשמח את התושבים ואת חובבי הספורט המוטורי.

שיירת מכוניות היוקרה תעבור ברחובות בת ים, והתושבים יוכלו לצפות בה ממרפסות וחלונות הבתים. בסיום המסלול, נהגי המכוניות יצטרפו לעזור למערך המתנדבים העירוני וישנעו סלי מזון.



מועדון IMC נענה קריאתו של המשנה לראש העיר ירון לוי, שפנה לכל מי שיכול להגיע לבת ים ולהתנדב בקניית מזון ותרופות לבני הגיל השלישי שאינם יכולים לצאת מביתם, ואין מי שייסע להם. יחד הוחלט כי במקביל לסיוע בשילוח, מועדון IMC יגיע לבת ים כדי לשמח את הילדים ושאר חובבי הספורט המוטורי הנמצאים בבתים.

בין רכבי היוקרה יגיעו מחר מכוניות פרארי, מוסטנג, בהן גם למבורגיני אחת שעלותה 3 מיליון שקלים, פורשה, יגואר וגם האודי r8+ שמחירה עומד על שני מיליון שקלים.

מסלול השיירה יעבור בין הרחובות הבאים: קוממיות – בית העלמין, אנה פרנק – כ״ט בנובמבר, אלי כהן עד מבצע סיני, כצנלסון עד לרחוב ירושלים ומשם תפנה השיירה רחוב לבן גוריון עד לצומת בן גוריון יוספטל (העיגול) ומשם בחזרה לרחוב יוספטל לכיוון היציאה מהעיר. בסיום הסיור ברחובות תתפצל השיירה והנהגים יפנו למספר כתובות של מבודדים ויעזרו למערך המתנדבים להעביר את החבילות באופן אנונימי.

"החלטנו לשמח את התושבים הנמצאים בבתים, ולתת להם את האפשרות להנות מחגיגה מוטורית גם כשהם סגורים בבתים. השיירה תעבור במקומות המרכזיים בעיר, ותעצור לפרקים כדי לאפשר לתושבים לצלם מהבתים בליווי שירים וצפצופים. יהיה מאוד שמח", אמר לוי, והוסיף אזהרה לתושבים להימנע מהתקהלויות "אני קורא לאנשים לא לרדת למטה ולשמור על כללי משרד הבריאות. את השיירה ילוו ניידות משטרה ותהיה אכיפת נהלי משרד הבריאות. אם אנשים יצאו לרחובות השיירה תאלץ לעזוב את המקום וחבל".

לוי הסביר על השיקולים בבחירות המסלול שבו תעבור השיירה ואמר כי "המסלול נבחר לאחר התייעצות עם הצוות המקצועי של המועדון ועם ראש העיר. השיירה תעבור רק במקומות שמתאימים לאופיים של רכבי הספורט הנמוכים".

שיירת מכוניות יוקרה

לוי הודה לראש העירייה צביקה ברוט ולצוות המקצועי שנרתמו למען קיום האירוע. "אני רוצה להודות באופן אישי לעוזר ראש העיר בן מלכה שהתגייס למשימה באופן אישי שדאג להשיג את כל האישורים הנדרשים לקיום האירוע בשעת לילה מאוחרת ובמהירות שיא".

ששון יצחק, מנהל מועדון IMC שמאגד מאות נהגי רכבי ספורט, יוקרה ואספנות מרחבי הארץ מסביר כי זאת לא הפעם הראשונה בה בעלי רכבי היוקרה פועלים עבור הקהילה. "המועדון מורכב מאנשים שהתאגדו יחד סביב מכנה המשותף שהוא האהבה למכוניות ספורט. יש לנו קבוצה בשם מגשימים המשאלות אותה מנהלים חיליק שושן, יוני אמזלג ועמית ברוכי בה כל אחד לוקח על עצמו כמה משאלות ואנחנו ממלאים אותם עבור ילדים חולי סרטן. אני תמיד אומר שמי שיש לו רכב יקר הוא צריך גם לתרום ממנו למען חברה. עושים סיבוב כדי לשמח את התושבים ובסיומו נעזור במשלוחים ונניח סלי מזון ליד הדלת בלי לפגוש את באופן ישיר".

כמו לוי, גם יצחק שלח מסר תקיף לציבור מחשש שינסה להפר את נהלי משרד הבריאות. "אנחנו נעצור נעבור ליד הבית שלהם נגיד להם שלום ונמשיך הלאה לרחוב הבא. לא ניפגש עם אנשים. אם אנשים ירדו או ינסו ליצור התקהלות אנחנו פשוט נעזוב מיד. אנחנו מעוניינים לשמור על הבריאות של כולם".

יצחק סיפר כי נגיף הקורונה שינה מעט את תוכניות המועדון, ומחר, בדיוק בזמן שחברי המועדון יהיו בבת ים, הם היו אמורים לקיים באילת את המירוץ הגדול ביותר בתולדות המדינה שלטובתו הוסב שדה התעופה הישן באילת. במירוץ היו אמורים לקחת חלק 120 נהגים, ו18,000 צופים ויצחק מספר כי למרות האכזבה, המירוץ לא בוטל אלה נדחה. "יש תאריך חדש, ב-10 בדצמבר, ובינתיים תושבי בת ים זכו", אמר.

יצחק מנהל את המועדון יחד עם חיים עטיה ומאי יצחק ביתו שהאהבה לרכבי ספורט דבקה בה. "אני נוהג באוודי r8 פלוס, הבת שלי נוהגת בסוברו  BRZ והבן שלי נוהג בשברולט קורבט פתוחה. אלה רכבים מהירים, וחשוב לציין שכל חברי המועדון שומרים על החוקים של מדינת ישראל. אם אתם רואים רכבים מתפרעים בכבישים – זה לא אנחנו", הדגיש.

אז למה לכם להחזיק ברכבים מהירים כל כך, ללא היכולת להשתמש במהירות שלהם?

"זה תחביב ואהבה לכל דבר. פעם בחודש כל חברי המועדון מגיעים למסלול מיוחד. יש שלושה כאלה בכל הארץ, אנחנו מגיעים למוטורס סיטי בבאר שבע ושם אנחנו נוהגים ללא הגבלת מהירות".

מה המהירות הכי גבוהה שנהגת?

"330 קמ"ש בגרמניה. יש שם כבישים מדהימים ללא הגבלת מהירות".

 

תגובות

16 תגובות
16 תגובות
  1. מיכל הכועסת.

    למה לא חילקו בבתי אבות בעיר ?
    לאוכלוסיה המבוגרת ?????

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יפה מצדכם בעלי מכוניות היוקרה אך אם תרצו או לא תרצו תגרמו להמון מסתופף לחזות בכם אוהב אותכם

  3. שלמה, בת ים

    כמה מתנשא ולא יפה, ״שיירת מכוניות יוקרה תחלק מזון לנזקקים״ באמת תודה

  4. ביח

    סובארו ברז אינה מכונית מהירה ולא מיועדת לזה בכלל.
    כאילו זה בסדר אם קניתם אותה בגלל המראה שלה. אבל חבל לכם אם אתם לא מבינים למה הרכב הזה מסוגל ולמה לא.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תחלקו ,,, אבל למה להשוויץ,,, לא יאמן איזו בורות !

  6. חיובי

    ממש לאאאאא אם אתם רוצים לחלק מזון לנזקקים, תקחו משאית ותחלקו. כרגע מכוניות יוקרה מיותרות ולא לתאים למצב…

  7. ע.

    איזה גועל נפש! חלקו אוכל, למה צריך לעשות את זה במכוניות יוקרה מנקרות עיניים? אטימות.

  8. אני

    נו ותאכלו לאנשים את הלב מה זה הפיגור הזה תסעו עם המכוניות בסביון או כפר שמריהו סהכ חתיכת פח שבחו״ל שווה פחות מחצי מהמחיר בארץ
    מה התלהבות עדיף שירה של מוזיקה טובה
    ממש טימטום בטח אותם נוסעים לא בחל״ת אלה הוציאו את העובדים שלהם לחל״ת

  9. מוטי..

    כמה טימטום .להוציא את העניים לאלה שאין כסף ליקנות אוכל ..שכחתם את הקורונה ומה אי אומרת צניעות צניעות .רמז כזה עולמי ולא הבנתם..

  10. אלישבע .

    מה קשור הפאר וההדר .שירות במכוניות מפוארות .תמוה בעיני מי חשב על זה .אדם חושב על מזונו ובריאותו .ומה הרעיון לבוא לנקר עיניים .ולחלק מזון .בושה .היכן הענוונה הרגישות .לידעה כל רכב מגיע לאותו רמזור והקורונה .היכתה בפרצוף אין הבדל אם נעלמים מהעולם זאת התרסה מתביישת שהשיירה תפנה את דרכה .זאת לא הדרך חוצפה .

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות