עיריית בת ים
צילום: מורן בן זכאי

העירייה מתחילה לאכוף בבת ים את ההנחיות החדשות

אסור להתקהל במקומות ציבוריים: העירייה החלה לאכוף את הנחיות משרד הבריאות

פורסם בתאריך: 18.3.20 14:12

בעיריית בת ים החלו היום (רביעי) בפיקוח ואכיפת ההנחיות החדשות של משרד הבריאות. המוקד העירוני פוצל, ונציגי המוקד יושבים בשני מרכזים שונים על מנת להימנע מהשבתת המוקד במקרה שאחד מהעובדים ישלח לבידוד.



בהערכת מצב שקיים ראש העירייה אמש, הנחה ברוט את השיטור והפיקוח העירוני לאכוף את ההנחיות החדשות. "ברור לי שההנחיות החדשות שהפיץ אתמול משרד הבריאות אינן קלות ליישום, אולם על כל התושבים לפעול על פיהן ולהימנע מהפצת הנגיף", אמר ברוט.

ברוט גם הנחה את צוותי הפיקוח "לאכוף את ההנחיות החדשות בנחישות וברגישות. עליכם להיערך לאכיפה בשטח ויחד עם זאת להכיל את תחושות הציבור המצוי בלחץ ומתח לא מבוטלים".

בעיריית בת ים פועלים בהתאם להנחיות משרד הבריאות ועובדי העירייה שומרים על מרחק של שני מטרים מעמיתיהם. כמו כן הערכות השוטפות שמקיימים ראש העירייה והנהלת העיר מדי מספר שעות, מתקיימות בהתאם לכללים, תוך שמירה על כללי הריחוק: עד 10 משתתפים בחדר ובמרחק של שני מטרים בין המשתתפים. הישיבות מתבצעות בשילוב וידאו קונפרנס (ZOOM) בין אגפי העירייה, משרדי הממשלה ופיקוד העורף.

מנכ"לית העיריה, יודפת אפק-ארזי, הורתה על פיצול הימצאותם של עובדי המוקד העירוני לשני מוקדים מרכזיים, על מנת למנוע מצב בו אחד מהעובדים יידרש לבידוד והדבר ישבש באופן גורף את פעילות המוקד. המוקד העירוני 107 תוגבר ועומד לרשות התושבים בכל שאלה 24 שעות ביממה.

לרשות התושבים פועלים שלושה מוקדים טלפוניים להתייעצות ותמיכה רגשית לכלל האוכלוסייה. המוקדים פעילים מידי יום בין השעות 08:30 – 15:00.

מוקד המאויש על ידי פסיכולוגים חינוכיים: 03-7762641.

מוקד עובדים סוציאליים: 03-5556212.

ומוקד לאזרחים ותיקים: 03-7762604.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות