בית ספר כיתה תיכון
צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק

התפשטות הקורונה: כ-16 אלף תלמידי בתי הספר בבת ים יישארו בבית

בעקבות החשש מעלייה במספר הנדבקים בנגיף, יושבתו הלימודים בבתי הספר בארץ

פורסם בתאריך: 12.3.20 18:21

בעקבות החשש מעלייה במספר הנדבקים בנגיף הקורונה, הוחלט להשבית את הלימודים בבתי הספר. בעקבות ההחלטה, כ-16 אלף תלמידים מבת ים יישארו בבית. המעונות, הפעוטונים, גני הילדים ומסגרות החינוך המיוחד ימשיכו לפעול כרגיל.

בעקבות ההחלטה מסר מ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב: "לאור התפרצות נגיף הקורונה וההחלטה לסגור את בתי הספר, עיריית בת ים השלימה הערכות ללמידה מרחוק כולל הדרכה והטמעה לצוותים החינוכיים".

יריב הוסיף, כי "במידה שאתם או ילדכם חשים מצוקה וחרדה רבה ניתן לפנות לקו סיוע ייעודי במשרד החינוך המאויש על ידי אנשי מקצוע 1-800-250-025 או לשירות הפסיכולוגי של עיריית בת ים בשעות הבוקר 03-7762641/2".



ההחלטה התקבלה לאחר דיונים שהתקיימו במהלך היום בהנהלת משרד החינוך והתייעצויות במשרד הבריאות. אולם מוקדם יותר הודיעו במשרד החינוך כי הלימודים לא יושבתו. "אנו פועלים סביב השעון במספר רחב של זירות פעולה כדי להיערך לכל תרחיש וכדי להעניק למידה מרחוק איכותית, ברמה הלאומית, ברמת בית הספר וברמת התלמיד", אמר מנכ"ל משרד החינוף שמואל אבואב, מנכ"ל משרד החינוך.

מוקדם יותר הוציאה מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, הודעה, שבה קראה לסגירת כל מוסדות החינוך ברחבי הארץ בשל התפשטות נגיף הקורונה. "אני קוראת לראש הממשלה לגלות אחריות לאומית לבריאות הציבור, ובכללם תלמידי ישראל, מחנכי ישראל ובני משפחותיהם, כדי לעצור את התפשטות הנגיף ואת הקורבנות הבאים, ולהורות על סגירת מוסדות החינוך בארץ – גני הילדים ובתי הספר".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות