זירת הרצח בבת ים
זירת הרצח בבת ים. צילום: מד"א

אמם של נרצח ושל האח הנאשם ברצח: "מתנחמת בכך שזוכרים את יבגני"

אנשי חיי הלילה יקיימו ערב התרמה כדי לסייע לאם מבת ים, שמתאבלת על מות בנה ושומרת על קשר עם אחיו שנאשם ברצח

פורסם בתאריך: 2.1.20 10:34

"הנחמה היחידה שלי היא שזוכרים את יבגני", אומרת ילנה ניקולקין, אימו של יבגני ניקולקין שעל פי החשד נרצח לפני כחודש על ידי אחיו מישה.

האם שנקרעת בין האבל על מותו של בנה יבגני בן ה-40 ובין דאגה למישה, בנה שצעיר שנאשם ברצח, מספרת כי אתמול (שלישי) נפגשה עם בנה שנמצא במעצר, אך סירבה לספר על מה שוחחה איתו.



אתמול הוגש כתב אישום נגד מישה על רצח אחיו לפני כשבועיים. כזכור, גופתו של יבגני נמצאה בדירתו בבן גוריון בבת ים, ואחיו הצעיר נעצר בחשד לביצוע המעשה, לאחר שהתקשר למשטרה והודיע על ביצוע הרצח. שני האחים עבדו יחד במספר בתי קפה ומסעדות בטיילת בת ים, והקשר ביניהם היה מורכב.

כעת, כדי לסייע לאם, חבריו של יבגני מתחום המסעדנות והלילה, החליטו לערוך עבור המשפחה אירוע התרמה כדי לסייע לאם, שאינה דוברת עברית והיא זקוקה לסיוע כספי לצורך הסדרי קבורה והוצאות אחרות.

"אנחנו, החברים של יבגני, נרתמנו וארגנו מסיבה, כמו שהוא אהב. כמובן שכל ההכנסות יועברו לאמו של יבגני", אומר "להשקמה בת ים" טל גנץ, מיקסולוג ובעלים של חברת יעוץ בתחום ואחד מיוזמי ערב ההתרמה שיתקיים ביום ראשון, 5 בינואר, בבר הבוטלג, החל מהשעה 21:00.

"יבגני היה איש אהוב על כל כך הרבה אנשים לאורך כל שנותיו בתחום, וזה היה הדבר הכי מתבקש שיקרה עבורו", ממשיך גנץ, "כששמענו על מצבה הכלכלי של האם החלטנו שאנחנו עושים כל מה שרק אפשר, על מנת שנוכל לעזור לה ולהוקיר את זכרו של האיש היקר הזה וככה נולד הערב הזה.

האם, ילנה ניקולקין, נרגשת: "אני יודעת על הערב הזה וזה מרגש אותי מאוד, ואני כמובן אשתתף בו. פחות חשוב לי העניין של הכסף ואני שמחה יותר שזוכרים את יבגני". האם הוסיפה כי בחרה שלא לספר לבנה הנאשם על ערב ההתרמה לזכרו של אחיו.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות