בית המשפט

לקראת פתיחת היכל המשפט בבת ים: האם נמצא פתרון למצוקת החניה?

עורכי דין חוששים מבלבול באולמות הדיונים ואיחורים גם על רקע מצוקת החניה. בלשכת עורכי הדין מרגיעים

פורסם בתאריך: 25.12.19 16:44

בלבול, מצוקת חניה, ואיחורים. עורכי הדין מביעים את חששם לקראת המעבר לבית המשפט בבת ים. בלשכת עורכי הדין מרגיעים: "זו לא תקופה קלה, אבל נעשה הכל כדי לצמצמם את הקושי".

בית משפט השלום בבת ים ייפתח באופן רשמי ב-5 בפברואר ובו תתקיים פעילות בית הדין לעבודה, תעבורה, תיקי נזיקין. כעת נודע כי גם תיקים של האזרחים מבית משפט השלום בתל אביב יועברו למשכן בבת ים.



בלשכת עורכי הדין עוקבים מקרוב אחרי המעבר ומנסים בתיאום עם הנהלת בית המשפט, למצוא פתרון לשורה של בעיות שעורכי הדין הציפו לקראת המעבר. עורכי הדין הביעו חשש מהבלבול שילווה את המעבר, וביקשו שבתי המשפט יתחשבו בשלב הראשון באיחור של עורכי הדין שעלולים להתבלבל במיקום הדיונים.

על מנת שעורכי הדין יהיו מודעים אלו דיונים יתקיימו היכן, צפוי עו"ד יוסי ויצמן, המתאם מול הנהלת בתי המשפט את המעבר, לפרסם בימים הקרובים את שמות השופטים שיעברו לבית המשפט בבת ים ואת אלו שיישארו בתל אביב. כמו כן, בלשכת עורכי הדין ממליצים לעורכי הדין לבדוק היטב מול מזכירות בתי המשפט היכן מתקיימים הדיונים על מנת למנוע תקלות. "זו תקופה לא קלה עבורנו עורכי הדין. נעשה הכול כדי לצמצם למינימום את הקושי של המעבר", אומר עו"ד ויצמן.

נושא קריטי נוסף שעלה הוא בעיית החניה. התברר כי בהחלטה להעביר את פעילות בית המשפט  לבת ים, לא נלקחה בחשבון מצוקת החניה הקשה במיקום החדש. המשנה לראש לשכת עורכי הדין קיים לאחרונה שורה של סיורים עם האחראים על המעבר מטעם הנהלת בתי המשפט במטרה לאתר מקום חניה. בשלב זה מסתמן פתרון ואם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, המגרש הנטוש הממוקם מאחורי בית המשפט יוכשר כשטח חנייה עבור עורכי הדין, כפי שדווח כאן ב"השקמה בת ים".

לצד הקשיים הצפויים מהמעבר של חלק מהפעילות לבת ים, יש בשורה טובה אחת לעורכי הדין. לאחר שנים רבות שבהן לא היה חדר קשר בבית המשפט לעבודה ותעבורה בתל אביב, במשכן החדש יפעל חדר קשר יחיד מסוגו בארץ. אולם עדיין לא ידוע אם החדר ייפתח עם חניכת בית הדין או שהוא יכנס לשימוש בשלב מאוחר יותר.

עו"ד אבי חימי ראש לשכת עורכי הדין מסר כי "המעבר לבית המשפט השלום בבת ים חשוב, ויש לבצע אותו בדרך הטובה יותר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

 

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. לא ביבי = לא חוקרים

    משונה, לא?

    איך קיבלו היתר בניה למבנה ציבורי ללא חניון, מי חתום עליו?

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות