בית המשפט

לקראת מעבר בתי המשפט לבת ים: יותר עומסי תנועה ומחסור במאות מקומות חנייה

בנייתו של בית המשפט מתקדמת לקראת המעבר שתוכנן לעוד כחצי שנה, אלא שמרבית עורכי הדין פחות מרוצים

פורסם בתאריך: 5.6.19 17:40

מצוקת החנייה הקשה בבת ים צפויה לשפיע גם על מעבר בתי המשפט לעיר. בית המשפט השלום בתל אביב מתוכנן לעבור לבת ים, כאשר היכל המשפט החדש, יכלול גם את בית הדין האזורי לעבודה, בית המשפט לתעבורה במחוז תל אביב, בית המשפט לענייני משפחה ובית המשפט לנוער. אלא שכעת לטענת נציגי עורכי הדין בעיית החנייה הקשה צפוייה לעכב את המעבר שתוכנן לעוד כחצי שנה.



בית המשפט הזמני והחדש בבת ים אשר נבנה בימים אלו באזור התעשייה, אמור היה להיפתח בינואר 2020. הוא ממוקם ברחוב ניסנבאום ומשתרע על פני שבע דונם. ההיכל כולל שלוש קומות חנייה תת קרקעית, קומת קרקע ושבע קומות נוספות למשרדים עבור כלל העובדים אשר יגיעו בכל יום לעבודה בבית המשפט.

ואולם, המשנה ללשכת עורכי הדין, עו"ד יוסף ויצמן, שעוסק בבעיית החנייה בחצי השנה האחרונה, לא הצליח להגיע להבנות בנושא. עו"ד ויצמן אומר כי המעבר לבת ים יידחה במספר חודשים. זאת, עד אשר ימצאו פיתרון הולם לכ-500 מקומות חנייה לעורכי הדין.

בנוסף, אומר עו"ד ויצמן כי עורכי הדין שצפויים להתחיל מהשנה הבאה להגיע לבת ים, לא מרוצים מהמעבר. "אין ספק שהמעבר לבית המשפט השלום בבת ים ישפיע מאוד על העיר", הוא אומר, "אבל אף אחד מעורכי הדין לא מרוצה מהמעבר כי זה מוסיף לרובנו נסיעה והפקקים שיווצרו בבת ים יגדלו. מה שישפיע ישירות על תושבי בת ים. יחד עם זאת, זה אמור לעשות טוב לעיר בת ים כי יהיו פה יותר מקומות תעסוקה לתושבים, ועורכי דין ישכירו פה משרדים כדי להיות קרובים לבית המשפט".

"בעוד שבועיים תהיה לי פגישה עם ראש העיר, צביקה ברוט. זאת בכדי לפתור את סוגיית החנייה. הבעיה היא חמורה והיא תגרום נזק רב לעורכי דין רבים. אני מקווה שנגיע לפיתרון", סיכם עו"ד ויצמן.

יחד עם זאת, יצויין כי בשלב זה לא ידיעה כל הודעה מהנהלת בתי המשפט על שינוי במועד המעבר שנקבע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עו"ד בת ימי

    עד היום עורכי דין שלא גרים בתל אביב, ביזבזו שעות ארוכות בפקקים בדרך לביה"מ של ת"א…הגיע הזמן שגם בת ים תראה קצת נחת. למה אין למי שהתראיין בעיה עם בית המשפט בראשון לציון ??

  2. ראובן

    הגיע הזמן ,שהאחראי על מחלקת ההנדסה בוסקילה ו מהנדס העיר במקום להתעסק בשטויות וץיתעסקו בבעיות האמית יות של בת-ים כמו המחסור החמור במק מוות חנייה והפקקים שהם האחראים הישיר הם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות